Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Přemek Adamec posiluje kreativu ADison.

PR agentura ADison rozšířila svůj kreativní tým o Přemka Adamce, který nastoupil na nově vzniklou pozici Creative Communication Specialist.

Adamec má za sebou tři roky zkušeností ze síťových agentur Hill&Knowlton Strategies a Ogilvy, kde se věnoval primárně PR komunikaci a media relations pro klienty z lifestylových oblastí. V minulém roce se zúčastnil národního kola soutěže Young Lions pro kreativce do 30 let v nově otevřené kategorii PR, kterou společně s Anežkou Svobodovou vyhrál a posléze reprezentoval Českou republiku na celosvětovém finále této soutěže v rámci festivalu reklamy a kreativity v Cannes. V letošním ročníku pak společně se svým kolegou Vítězslavem Bečkou skončil ve stejné kategorii na druhém místě.

„Kreativní přístup ke komunikaci a reklamě mě láká a baví celý život, takže příchod do ADisonu na pozici kreativce je pro mě dílčím vyvrcholením mé práce během posledních dvou let. V ADisonu je silná chuť po vítězstvích v oblasti efektivity i kreativity, což mi imponuje. Výsledky agentury v ceně českého PR – Lemur jsou toho z mého pohledu důkazem. Já osobně vyhrál cenu zatím jen jednu, ale věřím, že se mi podaří přispět k zisku nějaké další,“ říká Adamec.

Reklama

Přemek Adamec v ADisonu nastupuje na nově vzniklou pozici, kterou v týmu doposud nikdo nezastával. „Chtěli jsme pro něj najít optimální roli, která mu dá dostatek volnosti a rozvoje a maximálně prospěje agentuře a jejím výsledkům. Záhy jsme zjistili, že nejlepší variantou bude vznik nové specializované pozice Creative Communication Specialist, kterou jsme v naší struktuře doposud neměli,“ říká Tomáš Fridrich, spolumajitel agentury a dodává, že mezi Adamcovy hlavní úkoly bude patřit například příprava komunikačních strategií.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)