Online služba pro chytrou správu pojištění, jejímž investorem je skupina Home Credit, přibírá do svého týmu další posily. Na pozici Chief Marketing Officer nastupuje Ondřej Hlásek, vedením PR komunikace je pověřena Michaela Brodecká a Natalia Lupusor bude mít na starost vztah se zákazníky.
Hlavním úkolem Ondřeje Hláska má být vybudování respektované a lovebrand značky, její etablování na trhu a vytvoření komunikační strategie. Hlásek má více než patnáctileté zkušenosti v komunikaci a marketingu. Posledních 8 let působil jako Account Director v agenturách Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Havas a SYMBIO. Řídil komunikaci a podílel se na tvorbě marketingových strategií například pro T-Mobile, Tesco CEE, Nestlé, Allianz, UPC, Seznam, KMV a další.
Ze Zonky přestoupila Michaela Brodecká, která bude v DOKu zastávat povinnosti tiskové mluvčí a PR managera. Na pozici má zúročit své zkušenosti s budováním zaměstnanecké značky, které v minulosti sbírala na projektech pro ŠKODA AUTO, PwC nebo KPMG. Chce mimo jiné rozvíjet employer branding.
Natalia Lupusor působila 6 let v poradenství pro CRM a řízení rizik v 15 zemích v Evropě a Asii. V posledních letech zodpovídala za projekt v Home Credit v Číně. Natalia Lupusor bude na pozici Chief Customer Officer zodpovídat za vztah se zákazníky.
Hlásek, Brodecká a Lupusor se připojí ke stávajícímu managementu služby, který tvoří výkonný ředitel Aleš Žárský a technický ředitel Martin Ždímal. Během téměř ročního fungování se služba rozrostla na 42 zaměstnanců.