Libor Hynek, bývalý obchodní ředitel Fortuny, je novou posilou společnosti IRMS Promotions, která se specializuje na spotřebitelské soutěže. Na pozici obchodního ředitele bude mít na starost mimo jiné řízení obchodních aktivit a tvorbu nových soutěžních konceptů. Do společnosti navíc vstupuje i majetkově.
Libor Hynek byl od roku 2010 obchodním ředitelem ve společnosti Loterie Fortuna, kde měl na starost vybudování prodejní sítě pro nabídku loterijních produktů.
„Chceme bořit zajeté stereotypy, vytvářet nové formáty a ukazovat marketingovým specialistům, že existují jednodušší a efektivnější cesty i ve spotřebitelských soutěžích. Přesně taková mise je Liborovi šitá na míru,“ říká Michal Štádler, bývalý marketingový ředitel Tesca a nyní ředitel IRMS.
Obchodní zkušenosti sbíral Libor Hynek téměř 10 let také ve společnosti CCS, kde vystřídal hned několik obchodních pozic. Od roku 2017 pomáhal koordinovat vstup na trh několika herním a zábavným konceptům a spolupracoval s několika marketingovými agenturami.