Agentura DigitalAd posiluje nejvyšší vedení. Do agentury přichází Jan Vobecký, který přebírá péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit DigitalAd. Stává se, vedle Petra Máchy, druhým jednatelem společnosti.
Hlavním úkolem Jana Vobeckého má být rozšíření portfolia webů zastupovaných DigitalAd a pomoci jim s internetovou strategií, včetně efektivního nastavení a automatické monetizace jejich reklamního prostoru. Tedy s oblastí, ve které se mají uplatnit technologie, které DigitalAd využívá a také zkušenosti, které Vobecký má. V internetovém byznysu působí od roku 1997.
Začínal v agentuře MIA, vedl internetové oddělení vydavatelství Computer Press a v roce 2008 spoluzaložil mediazastupitelství – AdActive. To řídil až do jeho prodeje Vltava Labe Media v roce 2016.
„Jsem rád, že se v DigitalAd zaměřím právě na yield management. Je to pole neomezených možností, stačí mít „ostré nástroje”. Těším se, že na nové pozici využiju moderní technologie i dvacetileté zkušenosti s výsledky tisíců nejrůznějších kampaní,” říká Jan Vobecký.
„DigitalAd má za sebou velmi rychlý růst. Jak v obratu, tak v rozsahu nabízených aktivit. Jsem rád, že návrat Honzy do internetového byznysu bude právě v naší společnosti,” doplňuje Petr Mácha, jednatel DigitalAd