Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jan Vobecký se vrací do agenturního světa, získává podíl v DigitalAd

Agentura DigitalAd posiluje nejvyšší vedení. Do agentury přichází Jan Vobecký, který přebírá péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit DigitalAd. Stává se, vedle Petra Máchy, druhým jednatelem společnosti.

Hlavním úkolem Jana Vobeckého má být rozšíření portfolia webů zastupovaných DigitalAd a pomoci jim s internetovou strategií, včetně efektivního nastavení a automatické monetizace jejich reklamního prostoru. Tedy s oblastí, ve které se mají uplatnit technologie, které DigitalAd využívá a také zkušenosti, které Vobecký má. V internetovém byznysu působí od roku 1997.

Začínal v agentuře MIA, vedl internetové oddělení vydavatelství Computer Press a v roce 2008 spoluzaložil mediazastupitelství – AdActive. To řídil až do jeho prodeje Vltava Labe Media v roce 2016.

Reklama
Abovalve

„Jsem rád, že se v DigitalAd zaměřím právě na yield management. Je to pole neomezených možností, stačí mít „ostré nástroje”. Těším se, že na nové pozici využiju moderní technologie i dvacetileté zkušenosti s výsledky tisíců nejrůznějších kampaní,” říká Jan Vobecký.

„DigitalAd má za sebou velmi rychlý růst. Jak v obratu, tak v rozsahu nabízených aktivit. Jsem rád, že návrat Honzy do internetového byznysu bude právě v naší společnosti,” doplňuje Petr Mácha, jednatel DigitalAd

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)