Do brněnské firmy Neogenia, která stojí za nejrozšířenější platformou pro chytrou obecní komunikaci s názvem Mobilní Rozhlas, nastoupila nová brand managerka Helena Ježková. Má za sebou práci v Kofole, brandové agentuře GREP design i komunikační agentuře Narrative Media. Společnosti Neogenia pomůže s brandovou profilací komunikační platformy Mobilní Rozhlas pro komunikaci mezi samosprávami a občany i aplikace Zlepšeme Česko pro hlášení komunálních problémů.
„Mobilní Rozhlas je již dnes lídrem na poli chytré obecní komunikace, a to jak co do tržního podílu, tak hlavně z hlediska technologické vyspělosti. Já chci Mobilnímu Rozhlasu pomoci v profilaci v dobře známý brand, který bude širokou veřejností vnímán jako jednička ve SMART komunikaci na českém trhu,” rozkrývá ambiciózní plány Ježková.
Úkolem Heleny Ježkové bude také Mobilní Rozhlas pozicovat jako řešení č. 1 nejen pro obce, ale obecně pro externí i interní komunikaci spojenou s chodem samospráv a občanským životem – produkt již dnes slouží například městským strážníkům, krajům, městským a obecním institucím, školám či školkám a také sportovním klubům a spolkům.
Součástí platformy je i aplikace Zlepšeme Česko, do které mohou obyvatelé dostávat oznámení od samospráv, a která zároveň slouží ke snadnému nahlašování problémů. Skrze aplikaci jde nahlásit prakticky cokoli od povaleného dopravního značení, přes uvolněný poklop kanálu až po přetékající kontejnery, černou skládku nebo vrak auta. Cílem nové brandové manažerky bude dále šířit povědomí i o této celorepublikové aplikaci, která nedávno oslavila rok existence.