Public relations ve společnosti PwC Česká Republika má od srpna na starosti Aleš Černý. Ve firmě má řídit implementaci nové PR strategie a klíčové mediální projekty, jako je například průzkum názorů generálních ředitelů CEO Survey.
“PwC jsem, coby novinář, vždy vnímal jako velmi důvěryhodný zdroj informací. Nyní vidím i zevnitř, že v PwC působí mnoho odborníků na různá témata od makroekonomiky, daní, práva a technologií až po Brexit. Mou prací tak bude, aby se jejich expertíza co nejvíce dostávala do médií a jejich prostřednictvím k veřejnosti,” uvedl Černý.
Aleš Černý působil posledních přibližně deset let v médiích jako reportér, redaktor a editor. Naposledy v redakci Seznam Zpráv a Televize Seznam, předtím v Hospodářských novinách, MF DNES a iDNES.cz. Věnoval se ekonomickým tématům, hlavně technologiím, financím, realitám nebo telekomunikacím.
Před dvěma měsíci komunikační tým PwC posílila i Kateřina Šírová na pozici PR specialist. Předtím působila v PR agentuře Botticelli, kde měla na starosti korporátní i produktovou komunikaci klientů.
PwC je mezinárodní sítí firem s více než 236 tisíci lidmi ve 158 zemích světa. Poskytují auditorské, daňové a poradenské služby. Název „PwC“ označuje všechny společnosti skupiny PricewaterhouseCoopers International Limited, z nichž každá je samostatným a nezávislým právním subjektem.