Marek Hallér se stal novým marketingovým ředitelem Rohlik.cz. Hallér, který naposledy vedl sektor řízení cen a tržeb v Makru pro český a slovenský trh, chce značku největšího domácího online prodejce potravin hlavně personalizovat.
Před působením v Makru pracoval sedm let v oblasti retail consultingu. Nejdříve pro firmu dunnhumby, která je součástí řetězce Tesco a stojí za programem Clubcard. „Pak jsem pár let pomáhal s rozběhem firmy datasapiens, která se zaměřuje na monetizaci retailových dat. Mé úplné začátky jsou spojené s průzkumem trhu, zejména kvalitativním,“ popisuje Marek Hallér, jehož profesní život se odvíjí kolem zákazníků a zákaznických insightů.
O svých záměrech v Rohlik.cz říká: „Směr je jasný – hodláme náš vztah se zákazníkem přesunout na osobní úroveň. To znamená personalizaci všech aktivit, které děláme. Možnost ‚ušít na míru‘ obchod pro každého jednotlivého zákazníka považuji za naši klíčovou strategickou výhodu.“