Kreativní agentura Leo Burnett Praha, součást komunikační skupiny Publicis Groupe, má od ledna nového ředitele. Stává se jím Zdeněk Mikeš, který ve skupině dosud působil jako ředitel agentury Fallon. Pod jeho vedením se Leo Burnett zaměří na propojování kreativy s novými technologiemi.
Zdeněk Mikeš přináší do Leo Burnett zkušenosti s digitálním marketingem z agenturní i klientské strany. Poslední tři roky působil v agentuře Fallonspravující globální komunikaci značky Škoda Auto, kde měl nejprve jako Head of Digital and CRM na starost digitální kampaně, a poté převzal vedení celé agentury. Předtím pracoval ve společnostech Hyundai a O2, kde se zabýval online marketingem, zákaznickými databázemi a věrnostními strategiemi. Na starost měl mimo jiné spuštění věrnostního program O2 Extra.
„Zdeněk je prototypem šéfa moderní agentury současnosti. Má technologické znalosti a zkušenosti s vedením globálních projektů. Navíc přišel z klientského prostředí a tak dobře rozumí jejich požadavkům na strategické propojování různých disciplín do funkčních celků. V Publicis Groupe vzniklo s příchodem Kindred Group unikátní místo, kde se kreativní mozky potkávají s těmi digitálními, a Zdeněk má všechny předpoklady oba světy propojit,“ dodává Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe.
Zdeněk Mikeš v čele Leo Burnett nahrazuje Martina Klča, který ji vedl posledních devět let. Ten Publicis Groupe opouští a bude se věnovat start-upovým projektům.
Kreativní agentura Leo Burnett, activation specialisté Arc Worldwide a Commando production team patří do Publicis Groupe ČR, jež je součástí třetí největší komunikační sítí na světě Publicis Groupe. Leo Burnett je dlouholetým partnerem společností a značek, jako jsou např. Auto Kelly, AXA, Fiat Group, Trelleborg, Raiffeisen stavební spořitelna, Rádio Impuls, Sberbank, Philip Morris International, Procter & Gamble, Samsung.