Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marek Skysľak se stal obchodním ředitelem Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko má nového obchodního ředitele. Na klíčovou pozici přichází Marek Skysľak, který posledních šest let působil jako výkonný ředitel společnosti Procter&Gamble pro ČR a Slovensko.

Nový obchodní ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko Marek Skysľakzačal kariéru ve společnosti Procter&Gamble, kde strávil téměř 19 let. Začal jako oblastní account manager pro západní Slovensko, čtyři roky strávil v Maďarsku na regionálních pozicích a postupně se vypracoval až na obchodního ředitele pro Slovensko v roce 2009 a o tři roky později na pozici výkonného ředitele pro ČR a Slovensko.

„Jsem velmi rád, že moje pracovní kariéra bude pokračovat právě ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Připojuji se k firmě v období jejího dynamického růstu, kdy těží z investic realizovaných v posledních dvou letech. Chci využít své zkušenosti z velké nadnárodní společnosti v lokálním prostředí a mým přáním je vybudovat a vést silný tým, posílit spolupráci s našimi partnery a růst našeho byznysu,“ říká Marek Skysľak.

Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je členem skupiny Coca-Cola HBC (Hellenic Bottling Company), působící ve 28 zemích Evropy, Asie a Afriky. Je výrobcem a prodejcem komplexního portfolia nealkoholických nápojů společnosti Coca-Cola ve všech kategoriích (vyrábí, distribuuje a prodává sycené nealkoholické nápoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Coca-Cola Cherry Zero, Coca-Cola Vanilla, Fanta, Sprite, Kinley, balené a ochucené balené vody Bonaqua, Römerquelle a Smartwater, džusy a ovocné nápoje Cappy+, Cappy, Cappy Ice fruit a Cappy Junior, ledové čaje FUZETEA, nápoje rostlinného původu AdeZ, ledové kávy illy, sportovní nápoje Powerade a energetické nápoje Burn a Monster). Téměř 200 variant výrobků ze závodu v Praze-Kyjích míří až do dvaceti zemí.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)