Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lenka Hrochová posílí obchod vydavatelství Mladá fronta

Do firmy se vrací po dvou letech z Czech News Center. Bude zastupovat tradiční printové tituly vydavatelství a nové časopisy Hipster a Active Sport.

Od prosince rozšiřuje Lenka Hrochová obchodní tým divizí Euro a motoristických titulů. Nově nastupuje do pozice senior key account manager a na starost bude mít agenturní i přímý prodej a VIP zákazníky. Podílet se bude také na nových projektech vydavatelství Mladá fronta, a to na připravovaných časopisech HipsterActive Sport.

Časopis Hipster začne vycházet od března a doplní portfolio ekonomické divize Euro. Bude cílit na studenty a čerstvé absolventy vysokých škol a skupiny mladých čtenářů s vyššími příjmy. Zároveň chce vydavatelství přijít s novinkami v divizi Motoristických titulů. Plánuje vydávat dva nové magazíny pod značkou Active Sport, v nichž bude sledovat nejen trendy v oblasti sportu, ale i designu a technologiích se sportovním segmentem spojenými.

Vydavatelství Mladá fronta funguje na trhu už třiasedmdesát let. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. V divizi Euro HUB se pravidelně realizují odborné i společenské akce. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 20 specializovaných on-line titulů.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)