Reklama
Megaboard

Jahoda už neřídí marketing firmy Emco, nahradil ho Varhánek

Potravinářská firma Emco oznámila změnu na pozici marketingového ředitele. V posledních třech letech jím byl syn zakladatele společnosti Martin Jahoda, ten se ale bude nově věnovat řízení exportu.

Marketing tak má nyní na starosti Kamil Varhánek (na snímku). Dosud byl brand manažerem největší produktové kategorie Mysli.

„Mým cílem je posílit pozici značky Emco jako lídra trhu cereálií v Čechách a na Slovensku, úspěšně vstoupit do nových produktových segmentů a kontinuálně budovat značku Emco na zahraničních trzích,“ uvádí Varhánek.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále