Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jahoda už neřídí marketing firmy Emco, nahradil ho Varhánek

Potravinářská firma Emco oznámila změnu na pozici marketingového ředitele. V posledních třech letech jím byl syn zakladatele společnosti Martin Jahoda, ten se ale bude nově věnovat řízení exportu.

Marketing tak má nyní na starosti Kamil Varhánek (na snímku). Dosud byl brand manažerem největší produktové kategorie Mysli.

„Mým cílem je posílit pozici značky Emco jako lídra trhu cereálií v Čechách a na Slovensku, úspěšně vstoupit do nových produktových segmentů a kontinuálně budovat značku Emco na zahraničních trzích,“ uvádí Varhánek.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu