Reklama
Megaboard

Šemelák povede marketing STRV pro americký trh

Česká technologická a softwarová společnost STRV najala marketéra pro americký trh. Stal se jím Milan Šemelák, který má zkušenosti s budováním značek z Evropy, USA i Asie. Jeho úkolem je posunout vnímání značky na americkém trhu a přispět k jejímu rychlejšímu růstu.

Šemelák přichází z agentury Oliver, kde působil v Londýně jako chief disruption officer. Pracoval pro značky jako je Google, Axa, Starbucks, Unilever, Adidas nebo operátor O2. Právě pro poslední zmíněnou firmu vybudoval v květnu 2014 společně s Michalem Nýdrlem kreativní agenturu pro český a slovenský trh. Jako kreativní ředitel a ředitel pro značku ve firmě působil do května 2016.

Před lety začínal jako copywriter. Ve VCCP se dva roky staral o strategii a inovace různých středoevropských značek.

Kromě STRV působí Šemelák jako ředitel strategie ve startupovém inkubátoru UP21 a společně s Vítkem Šubertem založil v letošním roce konzultantskou společnost Unicorn Attacks, která spojuje rychlost startupů s možnostmi a velikostí korporací.

„V případě STRV mě inspiruje jejich kuráž oslovovat velké americké značky, jejich technologický nadhled a schopnost vést firmu, kde hlavní motivace jsou výsledky a svoboda. Rád bych využil těchto předností a více je aplikoval do značky a marketingové strategie tak, aby se STRV stalo globálně silným hráčem, který díky technologiím má opravdový vliv na byznys a společnost,“ komentuje svůj nástup.

„V první fázi se zaměřím na definici značky a také na vybudování schopného marketingového týmu,“ naznačil své nejbližší plány.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále