Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ondřej Holzman je šéfredaktorem magazínu CzechCrunch

Internetový magazín CzechCrunch spadající pod české mediální studio Spaces vede od srpna 2018 z pozice šéfredaktora Ondřej Holzman. Pozice šéfredaktora vznikla nově po více než čtyřech letech existence portálu, který založil a provozuje Michal Ptáček společně s designérem Václavem Bedřichem.

„Chceme CzechCrunch upevnit na trhu jako přední magazín s informacemi o propojeném světě byznysu, technologií a startupů se zaměřením na domácí i světové projekty,“ uvádí Ondřej Holzman.

Před nástupem do současné pozice působil jako šéfredaktor Tyinternety.cz (od července 2017 do července 2018). Předtím osm let vedl jako šéfredaktor server Jablíčkář.cz. Zároveň spolupracuje s magazínem Forbes NEXT.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)