Reklama
Megaboard

Nikol Stolle nahradila Petra Andrýska ve vedení Socialsharks

Agentura Socialsharks povýšila provozní ředitelku Nikol Stolle na post generální ředitelky. Nahradí tak zakladatele Petra Andrýska.

„Už nějakou dobu nedohlížím na klienty a konkrétní kampaně. Působil jsem spíše v roli poradce a staral se o další směřování firmy. Ve zkratce se přesouvám od řešení úkolů, které leží před námi v horizontů dnů, k úkolům, které před Socialsharks leží v horizontu šesti měsíců, roku či více,“ napsal Andrýsek na sociální síti LinkedIn.

Nikol Stolle zastávala pozici provozní ředitelky v posledních dvou letech. V agentuře začínala v roce 2015 jako senior social media manager. Předtím vedla marketingové oddělení společnosti SUMO a působila i jako marketingová manažerka projektu Restu.cz.

„Za dva roky skvělé práce prokázala svůj talent, posunula Žraloky ke stomilionovému obratu a o velký kus dál. Ukázala mně i ostatním další směry, kterými bychom se měli ubírat a na co se v dalších letech soustředit. Přesně takového člověka teď Socialsharks ve svém čele potřebují,“ dodal majitel agentury Andrýsek.

Agentura Socialsharks se specializuje na marketing na sociálních sítích. Kromě Česka působí na Slovensku, v Gruzii a v Ázerbájdžánu. Mezi její klienty patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, Walt Disney nebo Staropramen.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále