Katarina Carda, marketingová ředitelka, Greenlight
Pražské digitální studio Greenlight postavilo zcela nový manažerský tým. Marketingovou ředitelkou se stala Katarina Carda, která si přináší bohaté profesní zkušenosti z působení u výrobce potravinových doplňků Walmark, evropské centrály Facebooku v Dublinu, analytiků sociálních síti Socialbakers a antivirového gigantu Avast. Jejím prvotním úkolem v Greenlight bude vybudování vlastního marketingového týmu. Svých sedm let zkušeností napříč marketingovými disciplínami v online byznysu chce zúročit tak, aby se v komunikaci a marketingu Greenlight zrcadlilo nadšení lidí do jejich práce a jedinečnost mobilních aplikací, které firma vyvíjí.
Ivana Šeríková, artdirektorka, Greenlight
Ivana Šeríková je dalším členem nového vedení Greenlight. Jako designérka s firmou spolupracuje už dva roky, nyní bude mít na starosti celý tým produktových designérů, stále ale bude pracovat i na vlastních designérských nápadech. Ivana Šeríková vystudovala londýnskou Goldsmiths College, ve Velké Británii pak pracovala na volné noze pro několik londýnských designových studií, podílela se přitom na zakázkách například pro The Royal Parks, English Heritage nebo The Royal Academy of Arts. V roce 2014 se přestěhovala do Prahy, pracovala jako artdirektorka firmy Eyelevel Digital. Od roku 2016 je součástí týmu Greenlight.
Ondřej Bartůněk, digital director, Mindshare
Do mediální agentury Mindshare přichází Ondřej Bartůněk. Do firmy si přináší především odborné znalosti programatických systémů pro nákup i prodej reklamy, které získal za svého předchozího zaměstnavatele. Na pozici Platform Solutions Lead ve firmě Adform se staral o zákazníky z Česka, Turecka a Spojených arabských emirátů, měl na starosti vedení regionálních konzultantských týmů a současně byl zodpovědný za rozvoj technologických řešení pro dodavatele reklamy.
Klára Voborská, head of marketing, VideoBydlení.cz
Realitní portál VideoBydlení.cz se rozhodl více zaměřit na online marketing a linkbuilding, tedy budování sítě zpětných odkazů. Na novou pozici vedoucí marketingu se proto v rámci firmy posunula Klára Voborská, která s VideoBydlení.cz spolupracuje od roku 2016 a dosud měla na starosti sociální média firmy. V minulosti pracovala například pro sít hobbymarketů OBI Česká republika. Cílem zintenzivnění marketingových aktivit VideoBydlení.cz je vylepšení pozice portálu v internetových vyhledávačích, zvýšení jeho celkové návštěvnosti a etablování značky VideoBydlení.cz v první lize českých realitních webů.
Pavel Neveselý, obchodní a marketingový ředitel, QI Group
Brněnští vývojáři podnikových informačních systému DC Concept mění jméno na QI Group a zároveň mají nového obchodního a marketingové ředitele. Tím se stal Pavel Neveselý. V oblasti marketingu se hodlá zaměřit na přímé oslovování cílové skupiny, tedy především středních a velkých firem. Bude také usilovat o rozšiřování sítě partnerských společností, které informační systém QI nabízejí svým klientům.
Markéta Dvořáková Fišerová, ředitelka komunikace, Česká národní banka
Novou ředitelkou odboru komunikace České národní banky se stala Markéta Dvořáková Fišerová. Rozhodla o tom Bankovní rada ČNB. Dvořáková Fišerová byla pověřena řízením odboru komunikace od poloviny června, kdy post šéfa komunikace národní banky opustil Marek Zeman. Markéta Dvořáková Fišerová v ČNB působí od roku 2016. Má rovněž bohaté zkušenosti z médií, byla dlouholetou redaktorkou agentury Bloomberg, dříve působila také v Hospodářských novinách či týdeníku Ekonom.