Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

České značky bodují na Effie s humorem i efektivitou

Na shortlist Effie postoupilo 57 prací ze 100 přihlášených, nejvíce šancí mají McCann Prague, Ogilvy a PHD.

Na letošním shortlistu Effie se objevují značky jako Plzeňský Prazdroj, Česká Spořitelna nebo Vodafone. „Už samotné umístění na shortlistu Effie představuje významné ocenění,“ říká prezidentka AKA Petra Jankovičová. Tento ročník potvrdil, že české kampaně jsou o krok napřed v krátkodobé efektivitě i v užívání humoru, který se u nás v oceněných pracích objevuje častěji než jinde v Evropě.

Článek vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)