Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tři české projekty jsou ve finále World Public Relations & Communication Awards

O trofeje na Bali zabojují Smysl pro Tumor od ČT, Podcast Pod svícnem a Effaclar Speed Run od L’Oréal a Good Game, které uspěly v soutěži Zlatý středník vyhlašované asociací ASCOPA. Ta má také šanci na ocenění mezi asociacemi.

Všechny tři projekty, které asociace ASCOPA (dříve PR Klub) vybrala z medailistů letošní soutěže Zlatý středník, se probojovaly do finále světových cen World Public Relations and Communication Awards. Tu pořádá asociace Global Alliance for Public Relations and Reputation Management, vyhlášení vítězů proběhne 20. listopadu na Bali během čtyřdenní akce World Public Relations Forum 2024.

„Výsledek je důkazem, že česká PR a komunikační scéna dokáže konkurovat nejlepším na světě. Projekty, které postoupily do mezinárodního finále, spojuje dobře připravená komunikační strategie, mimořádný výsledek i vysoká kvalita zpracování,“ uvádí Michaela Pišiová, výkonná ředitelka ASCOPA.

Reklama
Abovalve

Které kampaně se dostaly do světového finále?

Smysl pro Tumor od České televize a Fuck Cancer s Loono postoupil v kategorii Public Service Relations Campaign. Projekt propojuje televizní seriál s edukativními aktivitami, jako jsou podcasty, videa a příspěvky na sociálních sítích. Díky tomuto propojení zábavy a vzdělávání kampaň nejen přitáhla miliony diváků, ale také podpořila konkrétní akce, jako je registrace do aplikací prevence a zvýšení povědomí o prevenci rakoviny.

Effaclar Speed Run pro La Roche-Posay ze skupiny L’Oréal od agentury Good Game je na shortlistu kategorie Consumer/Customer Relations Campaign. Kampaň představila nový produkt Effaclar Duo+M se zacílením na mladé muže, kteří bývají v reklamách na péči o pleť opomíjeni. Ve speciální mapě hry Fortnite soutěžili, kdo z nich nejrychleji vyčistí akné herního influencera Doda. Oslovila přes 316 tisíc hráčů, což vedlo k nárůstu prodeje o 485 procent oproti předchozí kampani.

Podcast Pod svícnem od stejnojmenné iniciativy bojující proti domácímu násilí je nominovaný v kategorii Best Not-for-profit Campaign. Podcast Michaely Studené a Barbory Urbanové přes výpovědi obětí osvěcuje realitu a dopady této problematiky, destigmatizuje oběti a vyvolává empatii ve společnosti. Mimo jiné přispěl k legislativním změnám, jako je „lex Eliška“, organizuje též veřejné diskuse a sbírá prostředky pro oběti.

ASCOPA, jež je členem globální asociace pořádající světovou soutěž, se navíc sama dostala do užšího výběru a uchází se o prvenství v kategorii Global Public Relations Association of the Year. Mezi další finalisty patří španělská asociace Asociación de Directivos de Comunicación (IMAGINA), nigerijská asociace Nigerian Institute of Public Relations (NIPR) a americká asociace Public Relations Society of America.

Předseda Výkonného výboru ASCOPA Pavel Vlček pak k nominaci asociace dodává: „Postup do finále je pro českou komunitu expertů v oblasti public relations a komunikace obrovským úspěchem a oceněním. Nesmírně nás těší, že porota složená s významných osobností oboru z celého světa ocenila aktivity a práci pro obor v České republice, kterou ASCOPA odvádí.“

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)