FLE Media Awards, soutěž, která oceňuje inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic, vyhlásila vítěze 19. ročníku.
Vyhlášení výsledků proběhlo jako v předchozích letech na slavnostním galavečeru v pražském Divadle X10. Večerem provázeli Matouš Rajmont a Hynek Cimoradský. Diváci se kromě sledování vítězů a jejich case studies bavili při vystoupeních tanečníků a performerů pod vedením choreografky Lucie Horčičkové Sochové.
Soutěžilo se ve 12 kategoriích:
- v pěti kategoriích podle mediatypu (Nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií)
- ve čtyřech kategoriích Media&Insight (Nejlepší využití dat, influencera, real-time marketingu a Nejlepší zapojení zákazníka)
- ve třech průřezových kategoriích (Nejlepší komerční kampaň, Nejlepší nekomerční kampaň a Nejodvážnější počin)
FLEMA udělila rovněž ocenění Inovativní autor, které získala slovenská agentura Wavemaker, a Inovativní zadavatel, které obdržel za své kampaně Plzeňský prazdroj.
Cenu Grand Prix, za absolutně nejlépe hodnocenou vítěznou kampaň, získala agentura Kreativ Gang CZ. Pro společnost Lego Trading vytvořila kampaň Epická Lego výhra, která vyslala tisíc minifigurek Lego do vesmíru. Kompletní výsledky jsou zveřejněny na stránkách soutěže.
„Diskuse na letošní porotě byla extrémně zajímavá, a některé výsledky proto jsou poměrně překvapivé. O to více, že kvalita některých letošních shortlistovaných prací by v předchozích letech bez problémů stačila na vítězství“, říká Hynek Cimoradský, „managing partner“ pořádající společnosti Flemedia.
Soutěž FLE Media Awards je pořádána společností Flemedia za podpory Nielsen Admosphere a GolfDigest.