V září zazářil spot „Nečekejte na výročí, pusťte se do toho hned!“ společnosti Bauhaus ze série s nešikovným manželem Vojtou Kotkem. Reklama z tvůrčí dílny agentury Jinej gang zvítězila v dalším kvalifikačním kole Souboje spotů minimálním rozdílem.
Do hlavního turnaje MAM Souboje spotů 2024 se dostala již druhá reklama Bauhausu. V únoru u diváků uspěl spot „Když myslíte na dům nebo zahradu, slyšíte Bauhaus“.
Nyní nešikovný manžel Vojta Kotek zabodoval s překvapením, které pro něj na výročí přichystala jeho „reklamní manželka“. Zářijový Souboj spotů byl tentokrát velice vyrovnaný. Bauhaus porazil druhý Kingsbet o pouhé tři hlasy!
Na druhém místě se umístil spot již zmíněné společnosti Kingsbet. Reklama od agentury Zaraguza bude stejně jako vítězný Bauhaus otestována společností Behavio. Výsledky testů zveřejníme v čísle MAM 42/2024, které vyjde v pondělí 14. října.
Konečné pořadí zářijového Souboje spotů:
Říjnový Souboj spotů
Už nyní sbíráme říjnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky říjnového kvalifikačního kola.