Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Nečekejte na výročí, pusťte se do Souboje spotů hned!“ řekl si Bauhaus a ovládl zářijové kolo

V září zazářil spot „Nečekejte na výročí, pusťte se do toho hned!“ společnosti Bauhaus ze série s nešikovným manželem Vojtou Kotkem. Reklama z tvůrčí dílny agentury Jinej gang zvítězila v dalším kvalifikačním kole Souboje spotů minimálním rozdílem.

Do hlavního turnaje MAM Souboje spotů 2024 se dostala již druhá reklama Bauhausu. V únoru u diváků uspěl spot „Když myslíte na dům nebo zahradu, slyšíte Bauhaus“.

Nyní nešikovný manžel Vojta Kotek zabodoval s překvapením, které pro něj na výročí přichystala jeho „reklamní manželka“. Zářijový Souboj spotů byl tentokrát velice vyrovnaný. Bauhaus porazil druhý Kingsbet o pouhé tři hlasy!

Reklama
Know

Na druhém místě se umístil spot již zmíněné společnosti Kingsbet. Reklama od agentury Zaraguza bude stejně jako vítězný Bauhaus otestována společností Behavio. Výsledky testů zveřejníme v čísle MAM 42/2024, které vyjde v pondělí 14. října.

Konečné pořadí zářijového Souboje spotů:

Říjnový Souboj spotů

Už nyní sbíráme říjnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky říjnového kvalifikačního kola.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)