Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejvíce šancí na FLE Media Awards má Wavemaker

Na shortlist soutěže oceňující inovativní využití médií se probojovalo 25 kampaní ve 12 kategoriích.

FLE Media Awards, soutěž oceňující inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic, vyhlásila shortlist 19. ročníku. Z 55 přihlášených prací bylo nominováno 25 kampaní ve 12 kategoriích.

Nejvíce kampaní na shortlistu má agentura Wavemaker Slovakia (šest nominací, samostatně či ve spolupráci s MUW Saatchi & Saatchi nebo Zaraguzou), ze zadavatelů mají na shortlistu nejvíce prací Slovenská sporiteľňa (tři nominace), po dvou nominacích společnosti Lego Trading, O2 Czech Republic, Plzeňský Prazdroj, Renault Česká republika a Slovak Telekom.

Reklama
MMcite

„Letošním specifikem je velké množství kategorií, ve kterých se na shortlist dostala pouze jedna práce, a při zasedání poroty se dá očekávat vzrušená diskuse, ve které kategorii cenu udělit, a kde rozhodnout o neudělení,“ říká k shortlistu Hynek Cimoradský, řídící partner pořádající společnosti Flemedia.

Také letos FLE Media Awards vyhlásí ocenění Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň. Vítěze vybere odborná porota na svém setkání 19. září. Vyhlášení výsledků soutěže proběhne říjnu na slavnostním galavečeru v Divadle X10 v Praze.

Přihlášené práce hodnotila odborná porota složená z 121 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)