Na shortlist soutěže oceňující inovativní využití médií se probojovalo 25 kampaní ve 12 kategoriích.
FLE Media Awards, soutěž oceňující inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic, vyhlásila shortlist 19. ročníku. Z 55 přihlášených prací bylo nominováno 25 kampaní ve 12 kategoriích.
Nejvíce kampaní na shortlistu má agentura Wavemaker Slovakia (šest nominací, samostatně či ve spolupráci s MUW Saatchi & Saatchi nebo Zaraguzou), ze zadavatelů mají na shortlistu nejvíce prací Slovenská sporiteľňa (tři nominace), po dvou nominacích společnosti Lego Trading, O2 Czech Republic, Plzeňský Prazdroj, Renault Česká republika a Slovak Telekom.
„Letošním specifikem je velké množství kategorií, ve kterých se na shortlist dostala pouze jedna práce, a při zasedání poroty se dá očekávat vzrušená diskuse, ve které kategorii cenu udělit, a kde rozhodnout o neudělení,“ říká k shortlistu Hynek Cimoradský, řídící partner pořádající společnosti Flemedia.
Také letos FLE Media Awards vyhlásí ocenění Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň. Vítěze vybere odborná porota na svém setkání 19. září. Vyhlášení výsledků soutěže proběhne říjnu na slavnostním galavečeru v Divadle X10 v Praze.
Přihlášené práce hodnotila odborná porota složená z 121 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.