Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ADC rozjíždí druhý Creative Express pro mladé

© ADC

Druhý ročník soutěže ADC Creative Express pro nadějné kreativce je otevřený pro registrace. Vítězný tým opět postoupí do evropského finále.

Art Directors Club spouští registrace do druhého ročníku soutěže Creative Express Česko Slovensko pro 12 týmů kreativců ve věku 21 až 28 let. Oproti prvnímu ročníku jde o místa navíc, přednostně určené pro dva týmy studentů vysokých škol. Registrační poplatek je čtyři tisíce korun za tým a zahrnuje i zpáteční jízdenku, občerstvení cestou, merch a ubytování na jednu noc v Bratislavě za účelem finalizace prezentací, které je letošní novinkou.

Hlavním partnerem soutěže jsou i letos České dráhy a jejich brief si soutěžící vyslechnou 23. října ráno ve vládním salonku na Hlavním nádraží v Praze. Zpracují jej cestou vlakem do Bratislavy a na druhý den zpátky. V Bratislavě čeká výpravu mentoring od nejlepších slovenských kreativců, networking a pilování soutěžních prezentací v hotelu. Druhý den Express vyráží zpátky do Prahy, kde odborná porota na základě veřejných prezentací vyhlásí vítěze a nabídne užitečný feedback.

Reklama
ČEZ

Právě osobní mentoring od zástupců slovenského ADC hodnotili loňští účastníci jako jednu z největších přidaných hodnot soutěže. S každým týmem stráví jeden ze seniorních kreativců celkem hodinu čistého času.

Creative Express je unikátní i tím, že se práce mladých kreativců dočká realizace ve spolupráci s kreativní agenturou Českých drah. Stejně tak tomu bylo i letos – kampaň vítězek 1. ročníku Kristýny Schönové a Adriány Kachman „Myslete na sebe“ byla k vidění v outdooru, online i na sociálních sítích. Vítězky Česko reprezentovali i v Lisabonu na evropském finále soutěže v půlce září 2024.

Organizátor zajišťuje pro účastníky dopravu, ubytování a částečně i stravu. Cestovní náklady a náklady spojené s ubytováním hradí hlavní partner soutěže, České dráhy. Zázemí soutěže poskytne WPP Campus. Projekt je realizován ve spolupráci s ADC Slovakia. Partnerem projektu je Shutterstock, který soutěžícím zajistí přístup do fotobanky.

Harmonogram Creative Express 2024:
30. 9. v 8:00 spuštění registrace
6. 10. ukončení registrace (nebo po naplnění kapacit)
do 9. 10. potvrzení účasti soutěžícím
od 14. 10. online call za účelem poskytnutí organizačních informací
23. 10. od  8:00 briefing session pro soutěžící
23. 10. odjezd z Prahy v 9:44 a týmové vymýšlení cestou
23. 10. cca od 15:00 osobní mentoring a networking na Slovensku
24. 10. do 10:00 odevzdání finální prezentace
24. 10. od 11:58 cesta vlakem zpátky do Prahy
24. 10. od cca 17:00 osobní prezentace v Praze
24. 10. od cca 20:30 zasedání poroty a vyhlášení vítězů

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)