Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

I holky z první třídy vědí, jak se vyhrává v Souboji spotů

Společnost EKO-KOM zvítězila v červencovém Souboji spotů s reklamou od agentury Havas, Espresoo. Spot, ve kterém malá děvčata poučují dospěláky o třídění odpadu, posbíral nejvíc hlasů ze sedmi účastníků a postupuje do hlavního turnaje.

EKO-KOM a agentura Havas, Espresoo zvítězily v poměrně hodně vyrovnaném prázdninovém Souboji spotů. Den po dni se hlasování přelévalo z jedné strany na druhou, aby nakonec zvítězil právě apel na třídění odpadu.

I holky z první třídy vědí, že se třídí! | EKO-KOM | Espresoo

Vítězná reklama se stala už osmým účastníkem MAM Souboje spotů 2024, turnaje o nejlepší/nejoblíbenější premiérový reklamní spot letošního kalendářního roku. Turnaj proběhne v lednu 2025 a opět budete rozhodovat vy svými hlasy. Jistá osmička účastníků znamená, že už máme polovinu účastníků hlavní soutěže.

Reklama

Na druhém místě červencového kvalifikačního klání se umístilo Voyo se svým spotem Voyo strhne vaši pozornost. Tento spot bude společně s tím vítězným otestován společností Behavio. Výsledky budou zveřejněny v čísle MAM 34/2024, které vyjde 19. srpna.

Konečné pořadí červencového Souboje spotů:

Srpnový Souboj spotů

Už nyní sbíráme srpnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky srpnového kvalifikačního kola.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)