Červnový MAM Souboj spotů ovládla kampaň na řadu vod Mattoni Esence. Co na ni říkají testy Behavio, ukazuje aktuální vydání Marketing & Media.
Reklama s konceptem „bez tíže“ od WMC Grey získala téměř 75 procent hlasů. Vítězný spot je pro Mattoni Esence první velkou kampaní po redesignu řady i hledání nové komunikace. „Vítězný koncept od WMC Grey splňoval nejlépe naše očekávání a cíle. Chtěli jsme, aby spotřebitelé produktu rozuměli a samozřejmě ho i vyzkoušeli,“ říká Eva Straškrábová, senior brand manažerka Mattoni.
„Všechny triky se dělaly v kameře, postprodukce doplnila více ovoce. Před natáčením jsme si tak prošli několika koly testování, aby byla levitace co nejpřirozenější, ovoce se na vlascích netočilo a celkově jeho pohyb působil lehce,“ říká Kateřina Ficová, senior account manažerka WMC Grey.
Podle měření společnosti Behavio, která pro MAM opět otestovala reklamy z prvních dvou míst, ji pozitivně hodnotilo 65 procent respondentů, což je výrazný nadprůměr. Co diváci vyzdvihovali nejvíce a jak vnímají redesign značky? Více si přečtěte v kompletním znění zde.