Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na esenci vítězství Souboje spotů si posvítily testy Behavia

Červnový MAM Souboj spotů ovládla kampaň na řadu vod Mattoni Esence. Co na ni říkají testy Behavio, ukazuje aktuální vydání Marketing & Media.

Reklama s konceptem „bez tíže“ od WMC Grey získala téměř 75 procent hlasů. Vítězný spot je pro Mattoni Esence první velkou kampaní po redesignu řady i hledání nové komunikace. „Vítězný koncept od WMC Grey splňoval nejlépe naše očekávání a cíle. Chtěli jsme, aby spotřebitelé produktu rozuměli a samozřejmě ho i vyzkoušeli,“ říká Eva Straškrábová, senior brand manažerka Mattoni.

„Všechny triky se dělaly v kameře, postprodukce doplnila více ovoce. Před natáčením jsme si tak prošli několika koly testování, aby byla levitace co nejpřirozenější, ovoce se na vlascích netočilo a celkově jeho pohyb působil lehce,“ říká Kateřina Ficová, senior account manažerka WMC Grey.

Reklama
Abovalve

Podle měření společnosti Behavio, která pro MAM opět otestovala reklamy z prvních dvou míst, ji pozitivně hodnotilo 65 procent respondentů, což je výrazný nadprůměr. Co diváci vyzdvihovali nejvíce a jak vnímají redesign značky? Více si přečtěte v kompletním znění zde.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)