Reklama
Megaboard

Udělejte pořádný Impact, připomíná soutěž deadline přihlášek

Impact Czech Awards lákají videem od agentury Wellen k zapojení do 21. ročníku soutěže. Na přihlášky zbývá necelý měsíc.

Soutěž oceňující to nejlepší z českého integrovaného marketingu pořádaná asociací ADMEZ a sekcí Aktivační agentury AKA odstartovala svůj už 21. ročník pod novým názvem Impact Czech Awards. Její motto „Udělejte pořádný impact“ teď kreativně ztvárnila agentura Wellen Retail Experience CZ jmenovitě Nicole Lypinska a Gabriel Matula. Vytvořili také video, které připomíná, že uzávěrka přihlášek je už 22. června.

Ještě do 27. května ale mohou přihlašovatelé stihnout zvýhodněné registrace „early birds“. Během léta zasedá a hodnotí porota pod vedením Markéty Moreno. Vítězové národního kola převezmou ocenění 5. září, aby mohli své práce připravit na cestu do Evropy. Evropská soutěž Impact Awards se koná již na podzim.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále