Hokejový speciál MAM Souboje spotů nabídl napínavé klání osmi soupeřů. Hrálo se svižně a do těla. Vítěz prokázal odolnost a silnou hru u mantinelu a v rozích kluziště. Dvěma slepenými góly několik minut před závěrečnou sirénou zvítězil spot Žijeme hokejem řetězce Tesco od agentury Socialsharks.
Reklamní spot agentury Socialsharks pro Tesco postupuje do hlavního turnaje MAM Souboje spotů 2024, ve kterém budeme v lednu příštího roku společně hledat nejoblíbenější reklamu celého roku. Už nyní se může Tesco připravovat na své Nagano.
Na druhém místě se umístil spot Spolehněte se společnosti PPL od Knowlimits, na třetím místě pak Fortuna s rozdávající štěstěnou od agentury Leo Burnett.
Konečné pořadí speciálního hokejového kola:
Květnový Souboj spotů
Už nyní sbíráme květnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky květnového kvalifikačního kola.