Reklama
Megaboard

Tesco zlomilo odpor soupeřů až ve třetí třetině. Především využité přesilovky řetězci pomohly k výhře v hokejovém Souboji spotů

Hokejový speciál MAM Souboje spotů nabídl napínavé klání osmi soupeřů. Hrálo se svižně a do těla. Vítěz prokázal odolnost a silnou hru u mantinelu a v rozích kluziště. Dvěma slepenými góly několik minut před závěrečnou sirénou zvítězil spot Žijeme hokejem řetězce Tesco od agentury Socialsharks.

Reklamní spot agentury Socialsharks pro Tesco postupuje do hlavního turnaje MAM Souboje spotů 2024, ve kterém budeme v lednu příštího roku společně hledat nejoblíbenější reklamu celého roku. Už nyní se může Tesco připravovat na své Nagano.

Na druhém místě se umístil spot Spolehněte se společnosti PPL od Knowlimits, na třetím místě pak Fortuna s rozdávající štěstěnou od agentury Leo Burnett.

Konečné pořadí speciálního hokejového kola:

Květnový Souboj spotů

Už nyní sbíráme květnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky květnového kvalifikačního kola.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále