Poradenská Partners Banka odstartovala 6. března, od 2. dubna spustila první reklamní kampaň s Pokáčem a 3. května zvítězila v MAM Souboji spotů. Pokáčova reklamní brnkačka od agentury Moebius posbírala nejvíce hlasů a míří do hlavního turnaje o nejoblíbenější reklamu roku 2024.
Reklamní spot Partners Banky a agentury Moebius napodobil úspěch předchozích vítězů kvalifikačních kol Souboje spotů – Pražskou energetiku, Bauhaus a Habánské sklepy. Spot, který buduje znalost značky, posbíral necelých 70 procent odevzdaných hlasů.
Na druhém místě dubnového kola se umístil spot 12. hráč agentury WMC Grey pro Staropramen. První dva spoty budou již tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky testování najdete v čísle MAM 20/2024, které vyjde 13. května.
Konečné pořadí dubnového kola:
Květnový Souboj spotů
Už nyní sbíráme květnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky květnového kvalifikačního kola.