Reklama
Megaboard

Pokáč vybrnkal Partners Bance vítězství v dubnovém Souboji spotů

Poradenská Partners Banka odstartovala 6. března, od 2. dubna spustila první reklamní kampaň s Pokáčem a 3. května zvítězila v MAM Souboji spotů. Pokáčova reklamní brnkačka od agentury Moebius posbírala nejvíce hlasů a míří do hlavního turnaje o nejoblíbenější reklamu roku 2024.

Reklamní spot Partners Banky a agentury Moebius napodobil úspěch předchozích vítězů kvalifikačních kol Souboje spotů – Pražskou energetiku, Bauhaus a Habánské sklepy. Spot, který buduje znalost značky, posbíral necelých 70 procent odevzdaných hlasů.

Na druhém místě dubnového kola se umístil spot 12. hráč agentury WMC Grey pro Staropramen. První dva spoty budou již tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky testování najdete v čísle MAM 20/2024, které vyjde 13. května.

Konečné pořadí dubnového kola:

Květnový Souboj spotů

Už nyní sbíráme květnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky květnového kvalifikačního kola.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále