Reklama
Megaboard

Agentura VML získala pět Grand Prix na PHNX Awards 2024

Podívejte se na nejlepší kampaně pátého ročníku AdForum PHNX Awards. Letošnímu ročníku vévodily účelově zaměřené kampaně. Agentura VML získala pět Grand Prix, což jí přihrálo ocenění „Network of the year“. Agenturou roku se na základě celkového počtu vítězství v soutěži stala VML Singapur.

Bezprecedentním výsledkem bylo, že dvě různé poroty udělily dvě Grand Prix stejným dvěma projektům: „Change the Angle“ pro Lux od VML Singapore a „Life Extending Stickers“ pro Makro Colombia od VML/Grey Colombia. Tato dvojice se podělila o hlavní cenu v kategoriích Good Causes a Strategy & Technique.

Kromě toho získal projekt „Life Extending Stickers“ třetí Grand Prix v kategorii Design. Kampaň využívá samolepky, které spotřebitelům navrhují, jak mohou v receptech využít „přezrálé“ ovoce, a bojuje tak proti plýtvání potravinami. Porotci se shodli, že nápad je jednoduchý, účinný a dobře provedený.

Kampaň „Change the Angle“ společnosti Lux bojuje proti sexismu ve sportu tím, že používá QR kód na sportovním oblečení sportovkyň, aby upozornila na způsob, jakým jsou ženy objektivizovány úhly kamer ve vysílání.

Hlavní cenu za film získal snímek „Me, My Autism and I“ pro společnost Vanish od Havas London. Rodinné drama velmi dojemným způsobem zobrazuje důležitost určitých kusů oblečení pro lidi s autismem.

Grand Prix v kategorii Digital získaly dvě kampaně, z nichž jedna byla pro dobrou věc: „855 How To Quit (Opioids)“ pro společnost Anzen Health od Serviceplan Germany. Grand Prix získala také kampaň „Skins4Real“ pro společnost Gocco od Digitas Uruguay, která umožnila dětem vyzkoušet si na Robloxu virtuální módu a koupit si oblečení v reálném životě.

Grand Prix v kategorii Print získala kampaň „Natural Intelligence“ pro společnost Nikon od Circus Grey Peru. Krásné fotografie ukazovaly zázraky přírodního světa, aby nám připomněly, že existují zázraky, které můžeme vidět daleko od našich obrazovek a nejsou závislé na technologiích.

AdForum zahájilo udílení cen PHNX v období lockdownu v roce 2020, aby vyzdvihlo odolnost kreativity. Přežila jako jedna z nejneobvyklejších přehlídek v oblasti ocenění. Její porota se skládá nejen z kreativců, ale i z manažerů, klientů, PRistů, marketérů, konzultantů… zkrátka ze všech, kteří tvoří toto pulzující odvětví.

Letos hlasovalo online více než tisíc porotců. Vítězové Grand Prix byli vybráni po živých debatách.

Seznam všech zlatých, stříbrných i bronzových ocenění najdete na webu AdFora.

Vítězové Grand Prix

Film
„Me, My Autism and I“, Vanish, Havas London

Print
„Natural Intelligence“, Nikon, Circus Grey

Digital
„855 How To Quit (Opioids)“, Anzen Health, Serviceplan Germany
„Skins4Real”, Gocco, Digitas Uruguay

Strategy & Technique

„Change the Angle“, Lux, VML Singapore
„Life Extending Stickers”, Makro Colombia, VML/Grey Colombia

Design
„Life Extending Stickers”, Makro Colombia, VML/Grey Colombia

Good Causes
„Change the Angle”, Lux, VML Singapore
„Life Extending Stickers”, Makro Colombia, VML/Grey Colombia

Network of the Year: VML
Agency of the Year: VML Singapore

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále