Reklama
Megaboard

ADC Czech Creative Awards zveřejňuje shortlisty

© ADC

Do finále 31. ročníku prestižní české kreativní soutěže se probojovalo 120 prací. Slavnostní předávání cen proběhne 16. května.

Prestižní česká soutěž komunikační kreativity, kterou vyhlašuje tuzemský Art Directors Club, zná finalisty. Z rekordních 274 přihlášek se na shortlist probojovalo 120 prací. Nejvíce skórovaly „filmové“ kategorie, Advertising Film: Medium format (16-60″), Film craft: Direction a Film craft: Cinematography.

ADC letos během slavnostního ceremoniálu vyhlásí také Agenturu večera. Největší šanci mají agentury s nejvíce shortlisty – DDB Prague, Flo Agency, Imminent, McCann Prague, OAK, VML a WMC Grey. Na kompletní shortlisty se můžete podívat zde,

Přihlášené práce v průběhu tří dnů hodnotila Advertising Jury v čele s Catalinem Dobre (CO-CEO & CCO McCann Romania & Regional CD McCann CEE) a Art Jury, které předsedal Mike Martin (CCO Ogilvy Czechia).

Shortlisty kampaňových kategorií Integrated a Tactical byly zveřejněny již ve středu. Ve čtvrtek pak nominované práce týmy osobně prezentovaly před porotou a publikem v budově WPP Campusu. Prezentace daly všem osmi přihlašovatelům větší prostor pro obhajobu své kampaně a porotě možnost zeptat se na podrobnosti.

Slavnostní ceremoniál proběhne 16. května 2024 v Archa+. Vstupenky je nyní možné zakoupit na webu soutěže nebo bez nutnosti registrace na GoOut.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále