Do finále 31. ročníku prestižní české kreativní soutěže se probojovalo 120 prací. Slavnostní předávání cen proběhne 16. května.
Prestižní česká soutěž komunikační kreativity, kterou vyhlašuje tuzemský Art Directors Club, zná finalisty. Z rekordních 274 přihlášek se na shortlist probojovalo 120 prací. Nejvíce skórovaly „filmové“ kategorie, Advertising Film: Medium format (16-60″), Film craft: Direction a Film craft: Cinematography.
ADC letos během slavnostního ceremoniálu vyhlásí také Agenturu večera. Největší šanci mají agentury s nejvíce shortlisty – DDB Prague, Flo Agency, Imminent, McCann Prague, OAK, VML a WMC Grey. Na kompletní shortlisty se můžete podívat zde,
Přihlášené práce v průběhu tří dnů hodnotila Advertising Jury v čele s Catalinem Dobre (CO-CEO & CCO McCann Romania & Regional CD McCann CEE) a Art Jury, které předsedal Mike Martin (CCO Ogilvy Czechia).
Shortlisty kampaňových kategorií Integrated a Tactical byly zveřejněny již ve středu. Ve čtvrtek pak nominované práce týmy osobně prezentovaly před porotou a publikem v budově WPP Campusu. Prezentace daly všem osmi přihlašovatelům větší prostor pro obhajobu své kampaně a porotě možnost zeptat se na podrobnosti.
Slavnostní ceremoniál proběhne 16. května 2024 v Archa+. Vstupenky je nyní možné zakoupit na webu soutěže nebo bez nutnosti registrace na GoOut.