Reklama
Megaboard

Zlatý středník prodlužuje deadline pro přihlášky

PR Klub prodlužuje termín pro odeslání přihlášek do česko-slovenské soutěže komunikačních projektů. Zbývají necelé tři týdny.

Projekty do soutěže Zlatý Středník 2024, kterou již 22 let pořádá PR Klub, je tak možné přihlásit až do úterý 16. dubna, a to prostřednictvím nového přihlašovacího systému. Zájemci tak mají ještě téměř dva týdny na zaslání projektů do 20 hlavních a devíti oborových kategorií.

Mezi nejobsazovanější hlavní kategorie letošního ročníku podle pořadatelů v tuto chvílí patří Kreativní idea a Externí časopis a noviny. Z oborových pak vede Neziskový sektor. Všechny přihlášky posoudí celkem 19 porot složených z téměř 120 odborníků z oblastí PR, komunikace, marketingu a audiovizuální tvorby.

„Garanti porot i letos poskytnou přihlašovatelům na každý přihlášený projekt písemnou zpětnou vazbu včetně bodového hodnocení. Soutěž vedeme 22 let co možná nejtransparentnějším způsobem, proto se na setkáních porot skutečně věnujeme úplně každému projektu bez jakéhokoliv předvýběru,“ uvádí Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Pořadatelé soutěže letos představili novou Grand Prix Měření efektivity a posílili bodovou váhu tohoto kritéria napříč kategoriemi. „Znamená to, že se poroty budou ještě více soustředit na měření výsledků komunikačních aktivit a na vyhodnocování naplnění stanovených cílů. Současně doporučujeme přihlašovatelům uvádět do přihlášek co nejkonkrétněji rozpočet na realizaci, což je důležitá součást pro celkové zhodnocení projektu,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

Vedle nové Grand Prix Měření efektivity udělí porota ještě Grand Prix v kategoriích Projekt roku a Nejlepší agentura. A již tradičně je připravena trofej pro držitele Grand Prix Talent a Osobnost roku.

Soutěž je opět otevřená přihlašovatelům ze Slovenska, kteří se jí účastní už pátým rokem. „Zlatý středník je na Slovensku známou a etablovanou soutěží. Slovenští přihlašovatelé si pravidelně odnášejí významná ocenění včetně Grand Prix, což je skvělou zprávou pro komunikační trh. Práce, které vznikají, jsou oproti těm českým odvážnější a silnější v kreativě, což ve spojení s výsledky u porot rezonuje,“ říká Simona Mištíková z agentury Divino.

Štefan Frimmer, ředitel komunikace Slovenské spořitelny a spoluzakladatel platformy Komunikačních expertů, který soutěž opětovně zaštítil, k tomu dodává: „Díky PR Klubu jsme se navíc zúčastnili mezinárodního klání World Public Relations and Communication Awards, ve kterém Slovenská spořitelna zvítězila. Ocenili jsme i možnost konzultací, jakým způsobem připravit přihlášku, aby byla klíčová zpráva našeho projektu vhodně předána.“

Mezi české partnery soutěže patří Mediaboard, T-Mobile, Seyfor, Hero & Outlaw, Visit Portugal, Macek.Legal, Hitrádio, Radiohouse, dm drogerie, CzechTourism, Coca-Cola HBC, Plzeňský Prazdroj, Bohemia Sekt a Smilebox. Mezi slovenské partnery patří Slovenská sporiteľňa a Orange. Mediálními partnery soutěže jsou Marketing & Media a CNN Prima News.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále