Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vybrali jste vítěze únorového Souboje spotů. Která reklama u čtenářů vyhrála?

Únorové reklamní klání nabídlo souboj šesti premiérových spotů. Vítěze jste svými hlasy poslali do hlavní soutěže MAM Souboj spotů 2024, která startuje v lednu příštího roku. Vzejde z ní nejoblíbenější reklamní spot roku podle preferencí čtenářů týdeníku Marketing & Media.

Únorovým vítězem se stal spot „Když myslíte na dům nebo zahradu“, slyšíte Bauhaus. Reklama od zadavatele Bauhaus vznikla pod taktovkou agentury Jinej gang. Vítěz posbíral téměř 70 procent všech odevzdaných hlasů.

Na druhém místě skončil spot „Kdo hledá, najde dárek“ od agentury Wilhelm Kinga pro Slevomat. Oba spoty, které se umístily na prvních dvou příčkách, budou tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky testování budou otištěny v čísle MAM 12/24, které vyjde v pondělí 18. března.

Reklama
Know

Takto vypadá konečné pořadí:

Gratulujeme vítězi, který se stal druhým účastníkem hlavní soutěže týdeníku Marketing & Media o nejoblíbenější reklamu roku 2024. Doplnil lednového vítěze – Pražskou energetiku a agenturu WMC Grey.

Už nyní sbíráme březnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás, pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky březnového kvalifikačního kola.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)