Únorové reklamní klání nabídlo souboj šesti premiérových spotů. Vítěze jste svými hlasy poslali do hlavní soutěže MAM Souboj spotů 2024, která startuje v lednu příštího roku. Vzejde z ní nejoblíbenější reklamní spot roku podle preferencí čtenářů týdeníku Marketing & Media.
Únorovým vítězem se stal spot „Když myslíte na dům nebo zahradu“, slyšíte Bauhaus. Reklama od zadavatele Bauhaus vznikla pod taktovkou agentury Jinej gang. Vítěz posbíral téměř 70 procent všech odevzdaných hlasů.
Na druhém místě skončil spot „Kdo hledá, najde dárek“ od agentury Wilhelm Kinga pro Slevomat. Oba spoty, které se umístily na prvních dvou příčkách, budou tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky testování budou otištěny v čísle MAM 12/24, které vyjde v pondělí 18. března.
Takto vypadá konečné pořadí:
Gratulujeme vítězi, který se stal druhým účastníkem hlavní soutěže týdeníku Marketing & Media o nejoblíbenější reklamu roku 2024. Doplnil lednového vítěze – Pražskou energetiku a agenturu WMC Grey.
Už nyní sbíráme březnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás, pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky březnového kvalifikačního kola.