Redakce týdeníku Marketing & Media opět vybrala účastníky dalšího kvalifikačního kola soutěže Souboj spotů. Je pouze na vás, který z nich postoupí do hlavní soutěže o titul nejoblíbenější reklamy roku 2024. Hlasujte v přiloženém odkazu.
Hlasujte pod tímto odkazem a rozhodněte o osudu svých reklamních favoritů. Hlasování končí ve středu 6. března v 16:00.
Vítěz se pak bude moci podělit při online setkání MAM Souboj spotů: DEBRIEF o své zkušenosti s přípravou briefu, s hledáním insightu a o další cenné postřehy z procesu tvorby kampaně.
První z řady této „rozborky“, kterou připravujeme společně s agenturou Behavio, proběhne již tento čtvrtek v 9:30. Připojit se k ní může kdokoli, odkudkoli a zadarmo! Stačí se jen zaregistrovat a můžete se těšit na to, co vám nejen o minulém vítězném spotu řekne Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu z Behavia, a Viktor Procházka, šéf marketingu Pražské energetiky.
A kdo se vlastně únorového kvalifikačního kola MAM Souboje spotů účastní?