Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vyberte nejlepší únorovou reklamu. Druhé kvalifikační kolo Souboje spotů je tady

© MAM

Redakce týdeníku Marketing & Media opět vybrala účastníky dalšího kvalifikačního kola soutěže Souboj spotů. Je pouze na vás, který z nich postoupí do hlavní soutěže o titul nejoblíbenější reklamy roku 2024. Hlasujte v přiloženém odkazu.

Hlasujte pod tímto odkazem a rozhodněte o osudu svých reklamních favoritů. Hlasování končí ve středu 6. března v 16:00.

Vítěz se pak bude moci podělit při online setkání MAM Souboj spotů: DEBRIEF o své zkušenosti s přípravou briefu, s hledáním insightu a o další cenné postřehy z procesu tvorby kampaně.

Reklama
ČEZ

První z řady této „rozborky“, kterou připravujeme společně s agenturou Behavio, proběhne již tento čtvrtek v 9:30. Připojit se k ní může kdokoli, odkudkoli a zadarmo! Stačí se jen zaregistrovat a můžete se těšit na to, co vám nejen o minulém vítězném spotu řekne Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu z Behavia, a Viktor Procházka, šéf marketingu Pražské energetiky.

A kdo se vlastně únorového kvalifikačního kola MAM Souboje spotů účastní?

Astrid Rose Premium – s láskou k sobě | Astrid
Kdo hledá, najde dárek | Slevomat
Když myslíte na dům nebo zahradu, slyšíte Bauhaus | Bauhaus
Kuchyňský robot Paul | Sencor
Opravy domácích spotřebičů platí Innogy | Innogy
Zbavte se vašeho domácího bordelu | Reponio
Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)