Reklama
Megaboard

Golden Drum přijímá přihlášky, letos slaví 30. výročí

Mezinárodní festival kreativity Golden Drum, jehož je MAM mediálním partnerem a který se letos opět koná v říjnu ve slovinské Portoroži, vyzývá agentury k přihlášení do soutěže.

Do soutěže Golden Drum mohou kreativní, digitální i mediální agentury, zadavatelé, designová studia a mediální domy přihlásit své práce, které byly či budou realizované od 22. srpna 2023 do 21. srpna 2024.

V letošním ročníku se otevírá šest soutěžních sekcí: Drum One-Channel, Drum Omni-Channel, Drum Craft, Drum Creative Media Excellence, Drum Creative Business Excellence a speciální sekce All Juries.

Festival proběhne od 9. do 10. října. Ceny budou rozdány během slavnostního večera 10. října 2024 po celodenním konferenčním programu, týdeník Marketing & Media je letos opět mediálním partnerem akce a bude informovat čtenáře přímo z místa.

Festival Golden Drum letos obohacuje soutěž o novou B2B skupinu v sekci Creative Business Excellence. Kategorie v této skupině zahrnují řadu iniciativ zaměřených na B2B, jako je B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling a podobně. Všechny novinky soutěže najdete zde.

Golden Drum je zařazen do AdForum Business Creative Report, žebříčku nejoceňovanějších kampaní na světě podle odvětví, a je také zařazen do žebříčku WARC Creative Rankings.

Výsledky soutěže Godlen Drum jsou agenturám započítávány do české soutěže Agentura roku, kterou pořádá Marketing & Media.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále