Prestižní PR soutěž SABRE Awards zveřejnila přehled finalistů jubilejního 20. ročníku. Česko má šanci i ve speciální diamantové kategorii.
Z celkem 2000 přihlášených projektů vybrali porotci do finále 20. ročníku soutěže SABRE Awards, kterou pořádá PRovoke Media, 400 prací z regionu Evropy, Blízkého Východu a Afriky. Česko v této konkurenci získalo celkem 13 nominací. Kdo nakonec uspěje, se ukáže 17. dubna během slavnostního vyhlášení výsledků v londýnském koncertním sále Troxy a v návaznosti na PRovoke EMEA Summitu.
Které tuzemské kampaně se zařadily na shortlist?
V kategorii Institutional Image uspěla ČSOB s agenturou Bison & Rose a projektem 10 let Indexu očekávání firem, jenž už dekádu ukazuje, v jakém prostředí jsou firmy a podnikatelé nejspokojenější.
CME a agentura Ewing mají v kategorii Employee Communications nominaci za kampaň „Who Cares? CME Cares!“, která představovala značku ESG iniciativy mediální skupiny.
CME s TV Nova, Diakonií ČCE a agenturou Ewing mají také další nominaci v kategorii Community Relations za projekt dobročinné sbírky Krabice od srdce pro děti prchající před válkou.
V B2B kategorii Energy and Natural Resources se opět zadařilo agentuře Ewing, tentokrát s klientem AVE CZ odpadové hospodářství za vytvoření jejich nových webových stránek.
V další B2B kategorii Transportation and Logistics se pak na shortlist probojovala společnost DPD s agenturou Realness s kampaní pro školení kurýrů „DPD jste vy“, která už loni uspěla na soutěžích Lemur či Fénix.
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage.jpeg)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage-1.jpeg)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage-2.jpeg)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage-3.jpeg)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/DPD_sabre.png)
Za obálku časopisu Forbes namalovanou robotem získala společnost ABB s agenturou Marketup nominaci v kategorii Technology: Hardware.
Tipsport zaznamenal další úspěch s vlastní kampaní Známe příští hlavu státu, díky níž se už stal absolutním vítězem loňského ročníku České ceny za PR – Lemur. V SABRE Awards EMEA se tentokrát probojoval do finále kategorie E-commerce.
V kategorii Non-Corporate – Association je na shortlistu projekt #nePINdej od České bankovní asociace se Svengali Communications, jenž má mimo jiné za sebou úspěchy i na loňském Zlatém středníku.
Ve stejné kategorii o přízeň poroty soutěží také Česká asociace pojišťoven s McCann Prague a Hero & Outlaw a kampaň „Zpomal, ještě je brzo“ z tříleté série projektů 13 minut, jejichž další pokračování mimo jiné sbírají ocenění i na Cannes Lions.
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage-1.png)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage-4.jpeg)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/svengali_Telekomunikace-a-IT.png)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage-5.jpeg)
V „sousední“ kategorii Non-Corporate – Government Agencies má další „zářez“ agentura Ewing s Dopravou Ústeckého kraje a projektem Zelenější, než si myslíte.
Mezi Non-Corporate – Not-For-Profit Organizations projekty má nominaci kampaň Civilisté děkují od stejnojmenné iniciativy a agentur MSL Czech Republic a LonelyBase, která má za cíl budovat důvěru mezi civilním obyvatelstvem a ozbrojenými silami ČR.
V kategorii pro region střední a východní Evropy je mezi finalisty The Kraft Heinz Company opět s MSL Czech Republic a Leo Burnett a kampaní, která kvalitu ingrediencí kečupu ukazuje tím, že se z nich dá vytvořit organické mýdlo.
Ve speciální sekci Diamond SABRE Awards pak v kategorii za výjimečný úspěch v řízení reputace pak uspěla Česká spořitelna s agenturou Knowcomm za proměnu vnímání tradiční banky k modernímu „fintechu“, čímž se jí dařilo lákat talenty z oboru IT.
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage-6.jpeg)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage7.png)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage8.png)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/getimage.png)
Text jsme aktualizovali soplněním informace o nominaci pro společnost DPD a agenturu Realness.