Reklama
Megaboard

Česko má 13 šancí na evropských SABRE Awards

Prestižní PR soutěž SABRE Awards zveřejnila přehled finalistů jubilejního 20. ročníku. Česko má šanci i ve speciální diamantové kategorii.

Z celkem 2000 přihlášených projektů vybrali porotci do finále 20. ročníku soutěže SABRE Awards, kterou pořádá PRovoke Media, 400 prací z regionu Evropy, Blízkého Východu a Afriky. Česko v této konkurenci získalo celkem 13 nominací. Kdo nakonec uspěje, se ukáže 17. dubna během slavnostního vyhlášení výsledků v londýnském koncertním sále Troxy a v návaznosti na PRovoke EMEA Summitu.

Které tuzemské kampaně se zařadily na shortlist?

V kategorii Institutional Image uspěla ČSOB s agenturou Bison & Rose a projektem 10 let Indexu očekávání firem, jenž už dekádu ukazuje, v jakém prostředí jsou firmy a podnikatelé nejspokojenější.

CME a agentura Ewing mají v kategorii Employee Communications nominaci za kampaň „Who Cares? CME Cares!“, která představovala značku ESG iniciativy mediální skupiny.

CME s TV Nova, Diakonií ČCE a agenturou Ewing mají také další nominaci v kategorii Community Relations za projekt dobročinné sbírky Krabice od srdce pro děti prchající před válkou.

V B2B kategorii Energy and Natural Resources se opět zadařilo agentuře Ewing, tentokrát s klientem AVE CZ odpadové hospodářství za vytvoření jejich nových webových stránek.

V další B2B kategorii Transportation and Logistics se pak na shortlist probojovala společnost DPD s agenturou Realness s kampaní pro školení kurýrů „DPD jste vy“, která už loni uspěla na soutěžích Lemur či Fénix.

Za obálku časopisu Forbes namalovanou robotem získala společnost ABB s agenturou Marketup nominaci v kategorii Technology: Hardware.

Tipsport zaznamenal další úspěch s vlastní kampaní Známe příští hlavu státu, díky níž se už stal absolutním vítězem loňského ročníku České ceny za PR – Lemur. V SABRE Awards EMEA se tentokrát probojoval do finále kategorie E-commerce.

V kategorii Non-Corporate – Association je na shortlistu projekt #nePINdej od České bankovní asociace se Svengali Communications, jenž má mimo jiné za sebou úspěchy i na loňském Zlatém středníku.

Ve stejné kategorii o přízeň poroty soutěží také Česká asociace pojišťoven s McCann Prague a Hero & Outlaw a kampaň „Zpomal, ještě je brzo“ z tříleté série projektů 13 minut, jejichž další pokračování mimo jiné sbírají ocenění i na Cannes Lions.

V „sousední“ kategorii Non-Corporate – Government Agencies má další „zářez“ agentura Ewing s Dopravou Ústeckého kraje a projektem Zelenější, než si myslíte.

Mezi Non-Corporate – Not-For-Profit Organizations projekty má nominaci kampaň Civilisté děkují od stejnojmenné iniciativy a agentur MSL Czech Republic a LonelyBase, která má za cíl budovat důvěru mezi civilním obyvatelstvem a ozbrojenými silami ČR.

V kategorii pro region střední a východní Evropy je mezi finalisty The Kraft Heinz Company opět s MSL Czech Republic a Leo Burnett a kampaní, která kvalitu ingrediencí kečupu ukazuje tím, že se z nich dá vytvořit organické mýdlo.

Ve speciální sekci Diamond SABRE Awards pak v kategorii za výjimečný úspěch v řízení reputace pak uspěla Česká spořitelna s agenturou Knowcomm za proměnu vnímání tradiční banky k modernímu „fintechu“, čímž se jí dařilo lákat talenty z oboru IT.

Text jsme aktualizovali soplněním informace o nominaci pro společnost DPD a agenturu Realness.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále