Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).
Dnes, tedy ve čtvrtek 28. března, měla skončit možnost zasílání přihlášek do letošního ročníku České ceny za PR – Lemur. Pořadatelé z profesní asociace APRA se ale rozhodli deadline posunout o dva týdny – do pátku 12. dubna.
Zadavatelé i agentury mohou přihlašovat své projekty do celkem 24 kategorií, které jsou rozčleněny do tří skupin: Komunikační disciplíny, Oborové kategorie a Komunikační nástroje. Za nejcennější se pokládá ocenění ve skupině Komunikační disciplíny, vítězové těchto kategorií vedle sošky Lemura získají také zdarma přihlášku do prestižní mezinárodní soutěže SABRE Awards, která je partnerem České ceny za PR.
„Letos jsme do soutěže přidali novou kategorii, která ocení dlouhodobé budování reputace. Přihlášeny mohou být projekty, které se minimálně po dobu tří let snažily o změnu reputace společnosti nebo posun vnímání značky a mají za sebou v tomto směru prokazatelné výsledky. Současně jsme pro všechny přihlašovatele připravili praktický manuál, jak správně napsat přihlášku do soutěže, který najdou na novém webu,“ připomíná Anna Balíčková, členka výkonné rady APRA, která za soutěž zodpovídá.
Projekty bude posuzovat zhruba 60 expertů na komunikaci v sedmi odborných porotách, v jejichž čele budou předsedové z řad významných zadavatelů. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 20. června na galavečeru v holešovickém DOXu. Trofeje si při něm převezme absolutní vítěz ročníku napříč kategoriemi, který získá cenu Grand Prix. Oceněna bude též PR osobnost roku. Na rozdíl od minulých let nepůjde o cenu za celoživotní přínos, ale za významný počin v loňském roce.
O vizuální identitu letošního ročníku se postarala agentura Boomerang, agentura Insighters zase zajistí komunikaci na sociálních sítích. Partnerem 19. ročníku je časopis Marketing & Media.