Porotci druhého ročníku soutěže Agentura roku vyhlašované časopisem Marketing & Media už hodnotí přihlášky v několika kategoriích, teď se zaměří i na naděje české reklamy.
Druhý ročník soutěže Agentura roku, kterou vyhlašuje časopis Marketing & Media, je v plném proudu. Poroty, jejichž složení najdete na webu soutěže, už online hodnotí přihlášky v kategoriích, jako jsou Nejlepší marketér, Odpovědná agentura, Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů, či Nejlepší místo, kde pracovat. V pondělí 11. března rovněž startuje hodnocení nadějí české reklamní branže v kategorii Talent roku.
„Nejsilněji obsazenou kategorií je letos Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů. Je vidět, že se agentury oproti loňskému roku poučily, snaží se na sebe potenciální zaměstnance upozornit skrze bohaté programy rozvoje a také se řídily doporučeními ohledně správného vyplňování přihlášek, což určitě pomůže v očích porotců,“ říká k průběhu soutěže její ředitelka a současně šéfredaktorka MAM Radana Čechová a dodává: „Velice mě ale také překvapila kategorie Talent roku. Oproti loňskému ročníku doznaly přihlášky velkého posunu k profesionalitě a porota to nebude mít vůbec jednoduché.“
Online hodnocení porotců potrvá do 15. března, v druhé polovině měsíce přijdou na řadu živá zasedání, které v loňském ročníku provázely také dramatické diskuse. Po zasedání budou postupně zveřejňovány mezi 1. a 5. dubnem shortlisty v jednotlivých kategoriích.
Slavnostní vyhlášení a party, na níž bude hrát DJ Akvamen, se bude konat 16. dubna v prostorách Václaváku 22, rezervujte si vstupenky včas a přijďte s námi strávit bezvadný večer. Koupit si je můžete zde.