Reklama
Megaboard

Young Lions startuje podcasty Shine bright like a star

Sérii 20 podcastových rozhovorů spouští platforma českých Young Lions. Přihlášky do letošního ročníku soutěže lze zasílat do 8. března.

Platforma českých Young Lions spouští novou podcastovou sérii s názvem „Shine bright like a star“. V plánu je 20 rozhovorů o tom, jakým způsobem ovlivňuje kariéru účastníků zapojení do soutěže a tréninkového projektu Young Lions, do jehož letošního ročníku je možné se místo do 1. března registrovat ještě o týden déle – tedy do pátku 8. března. Podcasty vedle inspirace příběhem hosta dají také zájemcům o účast praktické tipy, jak zazářit a nevyhasnout v soutěži i kariéře.

„Young Lions píšou příběhy, které významným způsobem ovlivňují kariéry (a někdy i životy) našich soutěžících. Jsou to fascinující příběhy, často poučné a některé z nich mají až téměř Hollywoodský nádech. Teď je to poprvé, kdy jsme se je rozhodli vyprávět,“ říká René Jež ze společnosti Lionhearted, ředitel českých Young Lions, který také podcast moderuje. „Pro všechny, kteří zvažují účast v letošních Young Lions je tam spousta cenných informací a postřehů, a nejen pro ně.“

Podcast je připravovaný ve spolupráci s agenturou Visibility, která se stala jedním z hlavních partnerů letošního ročníku, v jejich komunitním prostoru a studiu vedle.space. Rozhovory je možné sledovat na všech hlavních podcastových platformách či sledovat na YouTube.

Prvním hostem podcastu „Shine bright like a star“ byla Katka Huňová, aktuálně výkonná kreativní ředitelka v agentuře Zaraguza, která je také autorkou dystopického románu Sladké sny. Začínala jako copywriter, později idea maker. V roce 2011 společně s Hankou Kundrátovou vyhrály ještě jako studentky soutěž Young Lions v kategorii Media a dokázaly zvítězit i ve světové soutěži v Cannes – v té době to byl největší úspěch české reklamy ve světě.

Druhým hostem byl Jakub Hodboď. Aktuálně globální šéf strategie v Ogilvy Social.Lab a zároveň šéf stratég v české Ogilvy. V roce 2013 vyhrál soutěž Young Lions v kategorii Media a tím odstartoval kariérní příběh zahrnující Prahu, Brusel či New York. V roce 2019 byl také prezidentem poroty kategorie Media.

V dalších dílech se objeví Jan Dvořák z Plzeňského Prazdroje, dvojnásobný vítěz kategorie Marketers, Nikola Foktová, kreativní ředitelka Leo Burnett & MSL Czech Republic, Dora Pružincová, vítězka kategorie Print a držitelka 15 lvů z Cannes, či Miky Karas, devítinásobný účastník Young Lions, vítěz v kategorii Cyber a současný předseda ADC. Po letošní soutěži dojde taky na speciál se všemi vítězi.

Přihlášky do soutěže se uzavírají v pátek 8. března 2024. Pro účast je nutné splnit požadavky na věk (narození po 21. červnu 1993), dobrou znalost anglického jazyka a vytvoření dvoučlenného týmu. Registrace probíhá přímo na oficiálních webových stránkách soutěže.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále