Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

MAM Souboj spotů: známe lednového vítěze, který míří do hlavní soutěže

© MAM

Lednové kvalifikační kolo Souboje spotů nabídlo soupeření devíti premiérových reklamních spotů. Vítěz se stal prvním účastníkem MAM Souboje spotů 2024, který se bude konat v lednu příštího roku.

Lednovým reklamním šampionem se stalo Poděkování za odběr PRE Proud eko Pražské energetiky od agentury WMC Grey. Spot posbíral téměř polovinu všech hlasů.

Na pomyslné „bedně“ se dále umístily spoty Životní pojištění Flexi – děti vidí, jak žijete od agentury Boomerang Communication a na děleném třetím místě také Podnikatelský účet navždy zdarma – květinářka (mBank) od DDB Prague a Přifukujeme výhry (Sazkabet) od Dentsu Česká republika.

Reklama
MMcite
Vítězný spot Poděkování za odběr PRE Proud eko | Pražská energetika | WMC Grey

První dva spoty budou otestovány společností Behavio. Článek vyjde v čísle MAM 7/24. A jak hlasování dopadlo řečí čísel? Na to se podívejte níže v naší grafice.

Gratulujeme vítězi, který si zajistil zlatý kupón do hlavní soutěže MAM Souboj spotů 2024. Stejně jako malý Karlík v lednu příštího roku navštíví fantastickou továrnu Willyho Wonky v podobě naší soutěže.

Už nyní sbíráme únorové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás, pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky únorového kvalifikačního kola.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)