Soutěž ADC Awards přijímá přihlášky už jen pár dní. Opravdovou kreativitu hledá ve spotu od agentur McCann Prague a Momentum a produkce Procoma.
Už jen do 29. února přijímá přihlášky soutěž ADC Czech Creative Awards, jejíž 31. ročník pořádá tuzemský Art Directors Club. „Kreativita má být oslavována jako to nejcennější, co v našem oboru máme, a tvůrci si zaslouží, aby jim někdo dodal energii a inspiraci dál tvořit výjimečné věci. To je smyslem ADC Awards,“ vysvětluje Miky Karas, předseda ADC.
Připomíná to i nový videospot, kde v hlavní roli vystupuje hrdina letošní kampaně – prasátko Hubert. „V ADC máme na kreativitu nos. Proto jsme do kampaně obsadili ten nejpovolanější nos ze všech. A jak je vidět ze spotu, Hubert se nenechá ošálit žádnými triky, kterými by si ho někdo chtěl naklonit. Jediné, co ho zaujme, je opravdová kreativita. A my pevně věříme, že s tou se mu u prací přihlášených do soutěže konečně poštěstí,“ popisují vznik konceptu jeho autoři Jindřich Jinoch (Momentum), Vladimír Zikmund (McCann) a André Lavrador (freelance).
Kreativa kampaně vznikla v agenturách McCann Prague a Momentum Czech Republic. Natáčení za velké podpory produkce Procoma a ve spolupráci s jejím týmem ve složení Alžbeta Šerclová, Michaela Šandová a Albert Franc.
Režie se ujal Pavel Soukup a kameru měl pod palcem Anton Evdoshenko, scénografii vytvořila Anežka Straková a obří prasečí pozadí zrealizoval Ondřej Chmel spolu s Bantu.cz. Hubert byl osvícen umem týmu Tomáše Voltera a TKLight. Kostýmy a styling si vzala na starost návrhářka Kristýna Lovas Šenkýřová. Ve spotu zkombinovala vlastní kolekci značky Lovas a značku Our Shift Milana Flíčka.
Prasečí nos a uši vyrobil Marek Capoušek, o „lidský“ make-up se postarala Petra Šmelko. Hubertovy kolegy do spotu vybrala Casting Dorantová. Filmovou techniku dodal Martin Klimpar a Biofilms, postprodukce proběhla ve studiu R.U.R. a na kampaňové vizuály nakonec Huberta nafotil Pavel Hejný.