Marketing & Media, pořadatel národní soutěže pro kreativní a digitální agentury, zveřejnil jména porotců všech čtyř porot. A poslal agentury do dalšího klání.
Po uzavření II. kola s dotazníkovým šetřením, zůstává v letošním ročníku soutěže Agentura roku z celkem 38 nominovaných 25 dále soutěžících agentur. Ty míří do III. kola, které spočívá v hodnocení dotazníků redakcí, šetření výzkumných agentur, hodnocení zaměstnanecké spokojenosti od Atmoskop.cz a také auditu od Havel & Partners. Vstupy agentur do kategorie Odpovědná agentura prošetří Asociace společenské odpovědnosti.
„Nejsilněji obsazenou kategorií je letos Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů. Bylo do ní nominováno 22 agentur, dotazníkovým šetřením prošlo 16,“ říká šéfredaktorka MAM a ředitelka soutěže Agentura roku Radana Čechová a dodává: „S tím, jak obor bojuje s nedostatkem lidí, je to pochopitelné, že se chtějí agentury ukázat v tom nejlepším světle, pokud jde o možnosti rozvoje mladých lidí.“
Po uzavření III. kola přijde na řadu online hodnocení porot. Ty jsou již plně obsazené a jejich složení je zveřejněno na webu soutěže. Hlavní porota soutěže zůstává oproti minulému ročníku beze změny, ostatní poroty mají nové členy.
Do odpovědné poroty jsme letos nově přivítali například Hanu de Goeij ze CME, Sentu Čermákovou z Czechitas, Janu Vychroňovou z Vodafonu a také Zuzanu Šillerovou z ČEZu.
V porotě hodnotící Nejlepší aktivitu pro rozvoj talentů usedne nově Zuzana Procházková z Engine Room, Honza Klusoň z Welcome to the jungle, Ondřej Vataščin z FLO, ale také redaktor MAM Šimon Hauser.
K porotcům, kteří budou mít na starosti volbu Talent roku, letos přibyl Zdeněk Mikeš z Mark BBDO.
Online hodnocení porot se koná v první polovině března, živá zasedání pak budou probíhat od konce března do začátku dubna.
Slavnostní vyhlášení a party se bude konat 16. dubna v prostorách Václaváku 22, vstupenky jsou již nyní v prodeji zde.