MAM Souboj spotů 2023 ovládl spot Zacvičili jsme s cenami agentur Wilhelm Kinga a Hullabaloo pro řetězec Penny. Nejoblíbenější reklamu roku 2024 začínáme hledat už nyní.
Nová soutěž MAM Souboj spotů odstartovala turnajem vyřazovacího formátu. Z 16 reklamních spotů, které vybrala redakce MAM, vzešel ten nejoblíbenější. Vítězem se stal Penny Market, jehož spot s komickou dvojicí Michal Suchánek a Richard Genzer oslovil nejvíce hlasujících.
Letošní nejoblíbenější reklamu budete opět vybírat vy a tentokrát můžete ovlivnit i nasazení do finální „šestnáctky“ spotů, která bude na začátku příštího roku bojovat v turnaji. V průběhu celého roku pro vás budeme chystat tzv. kvalifikační kola. Každý měsíc vyberete nejlepší z nominovaných reklamních novinek, tak pak postoupí do velkého lednového finále. Již za několik týdnů tedy budete moci vybrat kvalifikanta za měsíc leden.
Vraťme se ale ještě k letošnímu vítězi, respektive k oběma finalistům. Již v příštím čísle MAM (3/24) se můžete těšit na analýzu společnosti Behavio, která se na oba finálové spoty podívá optikou testů.
Finálový souboj přitáhl nejvíce pozornosti ze všech turnajových kol. Z tisíců hlasů nakonec získalo více Penny, které porazilo E.on. Kdo se stane příštím vítězem MAM Souboje spotů? To se dozvíme až za rok, ale cesta začíná už nyní. Posílejte nám vaše premiérové spoty a poperte se o účast ve velkém turnajovém klání.