Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rozhodující bitva o titul: finále Souboje spotů obsadily E.on a Penny

© MAM

V napínavých soubojích o nejlepší reklamu roku 2023 se vyprofilovali dva finalisté, kteří vás zaujali nejvíce – E.on s mottem ‚S dobrou energií dokážete víc‘ a Penny, které nás zve ke cvičení s cenami. Který spot získá váš hlas? Očekávejte vzrušující rozuzlení této prestižní soutěže!

Finálové hlasování:

S dobrou energií dokážete víc (E.on) vs. Zacvičili jsme s cenami (Penny) – hlasujte zde

Reklama
Know

Spot Fortuna ti přeje od Leo Burnett (Publicis Grupe) tentokrát nestačil na reklamu S dobrou energií dokážete víc od VCCP Prague pro E.on a jeho cesta tak skončila těsně před branami finále.

Druhé semifinále ovládl reklamní spot Zacvičili jsme s cenami agentur Wilhelm Kinga a Hullabaloo pro obchodní řetězec Penny. Další silný „hráč“ Pojďme si naproti – Stojí za to vycházet si vstříc z dílny agentury Zaraguza pro ČSOB podobně jako Fortuna nedokázal udělat poslední krok do finále.

Svými hlasy jste v semifinálových soubojích rozhodli takto:

Fortuna vs. E.on
ČSOB vs. Penny

Připravte se na velké finále, které tentokrát poběží od pátku 5. ledna do neděle 7. ledna.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)