Ze 16 reklamních spotů jste vy, čtenáři a diváci MAM, vybrali tu nejlepší za uplynulý rok 2023. Pro titul si došla kampaň, která od osmifinále až po rozhodující finálový souboj sbírala velké množství hlasů a v televizi jste ji rozhodně nemohli přehlédnout.
Absolutním vítězem se stal reklamní spot Zacvičili jsme s cenami z dílny agentur Wilhelm Kinga a Hullabaloo pro řetězec Penny. Ústřední dvojice Michal Suchánek s Richardem Genzerem přinesla do zmíněné série spotů humor a autorským agenturám se zadavatelem také titul v naší soutěži. Ve finále spot Penny porazil reklamu S dobrou energií dokážete víc agentury VCCP Prague pro E.on.
A jakým rozdílem Penny ve finále E.on porazilo?
Vítězný spot si můžete připomenout zde:
Celou cestu Penny za titulem si můžete připomenout v našem turnajovém pavouku. Připomínáme, že všechny spoty vybrala redakce Marketing & Media a dvojice i postupový klíč nalosoval kolega ChatGPT.
Děkujeme všem zúčastněným agenturám a jejich klientům, s jejichž laskavým svolením jsme mohli soutěžní spoty uveřejnit. Gratulujeme vítězům a přejeme všem (nejen zúčastněným) mnoho dobrých tvůrčích nápadů. Kvalifikační kola MAM Souboje spotů 2024 budou probíhat po celý rok a můžete to být právě vy, kdo na začátku příštího roku pozvedne nad hlavu pomyslný pohár redakce Marketing & Media.
Závěrem zbývá dodat poslední, avšak velice důležitou informaci. V příštím vydání MAM (3/24) se podíváme na finalisty optikou testů společnosti Behavio, která se na projektu podílí.