Český reklamní Super Bowl, tedy finále MAM Souboje spotů, svedl dohromady spoty Penny a E.onu. Dvojice Michal Suchánek a Richard Genzer přecvičila soupeře a vynesla Penny Marketu a agenturám Wilhelm Kinga s Hullabaloo titul. Společnost Behavio pro MAM 3/24 otestovala, jak na finálové spoty reagují diváci.
Se začátkem nového roku jsme spustili novou soutěž, ve které čtenáři MAM vybrali nejoblíbenější reklamu roku 2023. Redaktoři vybrali 16 reklamních spotů, ChatGPT vylosoval dvojice a Penny zacvičilo nejen s cenami, ale také s veškerou konkurencí. Spot „S dobrou energií dokážete víc“ agentury VCCP Prague pro E.on se umístil na stříbrné pozici. Finále ovládlo zmiňované Penny poměrem 71 ku 29 procentům. Během šestidenní soutěže jsme zaznamenali 24 tisíc hlasů, kterými jste poháněli své favority za vítězstvím.
Společnost Behavio testovala, jak na finálové spoty reagují diváci. „Suchánek s Genzerem jsou ve špičkové formě. Reklama diváky baví a boduje u nich zejména ve dvou ohledech – skvěle zobrazuje značku a vyvolává nadprůměrně dobré emoce,“ shrnuje Vojtěch Prokeš, spoluzakladatel a ředitel výzkumu firmy Behavio.
Jak dopadlo hodnocení poraženého finalisty? Co Behavio vytklo spotu Penny a jak měla vítězná reklama původně vypadat? To vše a ještě více se dozvíte pouze zde, v aktuálním vydání Marketing & Media.