Reklama
Megaboard

MAM Souboj spotů: Behavio otestovalo finalisty Penny s E.onem

© MAM

Český reklamní Super Bowl, tedy finále MAM Souboje spotů, svedl dohromady spoty Penny a E.onu. Dvojice Michal Suchánek a Richard Genzer přecvičila soupeře a vynesla Penny Marketu a agenturám Wilhelm Kinga s Hullabaloo titul. Společnost Behavio pro MAM 3/24 otestovala, jak na finálové spoty reagují diváci.

Vítěz prvního ročníku MAM Souboje spotů – Zacvičili jsme s cenami | Penny | Wilhelm Kinga | Hullabaloo

Se začátkem nového roku jsme spustili novou soutěž, ve které čtenáři MAM vybrali nejoblíbenější reklamu roku 2023. Redaktoři vybrali 16 reklamních spotů, ChatGPT vylosoval dvojice a Penny zacvičilo nejen s cenami, ale také s veškerou konkurencí. Spot „S dobrou energií dokážete víc“ agentury VCCP Prague pro E.on se umístil na stříbrné pozici. Finále ovládlo zmiňované Penny poměrem 71 ku 29 procentům. Během šestidenní soutěže jsme zaznamenali 24 tisíc hlasů, kterými jste poháněli své favority za vítězstvím.

Společnost Behavio testovala, jak na finálové spoty reagují diváci. „Suchánek s Genzerem jsou ve špičkové formě. Reklama diváky baví a boduje u nich zejména ve dvou ohledech – skvěle zobrazuje značku a vyvolává nadprůměrně dobré emoce,“ shrnuje Vojtěch Prokeš, spoluzakladatel a ředitel výzkumu firmy Behavio.

Jak dopadlo hodnocení poraženého finalisty? Co Behavio vytklo spotu Penny a jak měla vítězná reklama původně vypadat? To vše a ještě více se dozvíte pouze zde, v aktuálním vydání Marketing & Media.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále