Soutěž MAM Souboj spotů o nejoblíbenější reklamu roku 2024 startuje prvním kvalifikačním kolem. Každý měsíc vyberete svými hlasy jednu reklamu, která postoupí do velkého turnaje, jenž bude na programu v lednu příštího roku. Kdo se stane prvním ze šestnácti účastníků MAM Souboje spotů 2024? O vítězi rozhodnete pouze vy.
Lednové kvalifikační kolo startuje ve čtvrtek 1. února v 6:00 hod a poběží do druhého dne, do pátku 2. února 12:00 hod. V tomto časovém intervalu můžete podpořit svého favorita a pomoci mu k postupu do hlavní soutěže.
A které spoty budou soupeřit o vaši přízeň?
- Karmen, to je investiční tuňák! | Fio banka | Jinej gang
- Každý si občas zaslouží odměnu | Fidorka (Mondelez) | Friendly
- Životní pojištění Flexi – děti vidí, jak žijete | Flexi životní pojištění (Kooperativa) | Boomerang Communication
- Podnikatelský účet navždy zdarma – květinářka | mBank | DDB Prague
- Přilepení – proč to dělat jinak? | Klik.cz
- „Léky na předpis“ – kampaň „Zkratky“ | Česká asociace pojišťoven | McCann Prague | Hero & Outlaw
- Finančně zdravější | Česká spořitelna | VML Prague | Oak Prague
- Poděkování za odběr PRE Proud eko | Pražská energetika | WMC Grey
- Přifukujeme výhry | Sazkabet | Dentsu Česká republika
Před měsícem jsme se dozvěděli jméno prvního šampiona. Stal se jím spot „Zacvičili jsme s cenami“ agentur Wilhelm Kinga a Hullabaloo pro Penny Česká republika. Nyní stojíme na úplném začátku cesty za příštím králem reklamy. Kdo ovládne lednový souboj?
Vítěz lednového kvalifikačního kola a druhý v pořadí budou opět otestováni společností Behavio. Výsledky testování budou zveřejněny v časopise Marketing & Media.