Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lednový MAM Souboj spotů startuje 1. února. Prohlédněte si účastníky

© MAM

Soutěž MAM Souboj spotů o nejoblíbenější reklamu roku 2024 startuje prvním kvalifikačním kolem. Každý měsíc vyberete svými hlasy jednu reklamu, která postoupí do velkého turnaje, jenž bude na programu v lednu příštího roku. Kdo se stane prvním ze šestnácti účastníků MAM Souboje spotů 2024? O vítězi rozhodnete pouze vy.

Lednové kvalifikační kolo startuje ve čtvrtek 1. února v 6:00 hod a poběží do druhého dne, do pátku 2. února 12:00 hod. V tomto časovém intervalu můžete podpořit svého favorita a pomoci mu k postupu do hlavní soutěže.

A které spoty budou soupeřit o vaši přízeň?

Reklama
ČEZ
  • Karmen, to je investiční tuňák! | Fio banka | Jinej gang
  • Každý si občas zaslouží odměnu | Fidorka (Mondelez) | Friendly
  • Životní pojištění Flexi – děti vidí, jak žijete | Flexi životní pojištění (Kooperativa) | Boomerang Communication
  • Podnikatelský účet navždy zdarma – květinářka | mBank | DDB Prague
  • Přilepení – proč to dělat jinak? | Klik.cz
  • „Léky na předpis“ – kampaň „Zkratky“ | Česká asociace pojišťoven | McCann Prague | Hero & Outlaw
  • Finančně zdravější | Česká spořitelna | VML Prague | Oak Prague
  • Poděkování za odběr PRE Proud eko | Pražská energetika | WMC Grey
  • Přifukujeme výhry | Sazkabet | Dentsu Česká republika

Před měsícem jsme se dozvěděli jméno prvního šampiona. Stal se jím spot „Zacvičili jsme s cenami“ agentur Wilhelm Kinga a Hullabaloo pro Penny Česká republika. Nyní stojíme na úplném začátku cesty za příštím králem reklamy. Kdo ovládne lednový souboj?

Vítěz lednového kvalifikačního kola a druhý v pořadí budou opět otestováni společností Behavio. Výsledky testování budou zveřejněny v časopise Marketing & Media.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)