Reklama
Megaboard

Česká cena za PR – Lemur startuje s novým webem i kategorií

© APRA

Asociace public relations (APRA) otevřela 19. ročník oborové soutěže Česká cena za PR – Lemur. Včasní přihlašovatelé mohou využít zvýhodněné ceny.

Už 19. ročník České ceny za PR  – Lemur odstartoval v pondělí 29. ledna spuštěním nové verze webu s on-line systémem přihlašování. V pondělí také proběhne první akce letošního ročníku – online workshop pro všechny přihlašovatele. Finální uzávěrka letošního ročníku soutěže je 28. března, ale do konce února platí možnost přihlásit projekty za zvýhodněnou cenu.

Zadavatelé i agentury mohou přihlašovat své projekty do celkem 24 kategorií, které jsou rozčleněny do tří skupin: Komunikační disciplíny, Oborové kategorie a Komunikační nástroje. Za nejcennější se pokládá ocenění ve skupině Komunikační disciplíny, vítězové těchto kategorií vedle sošky Lemura získají také zdarma přihlášku do prestižní mezinárodní soutěže SABRE Awards, která je partnerem České ceny za PR.

„Letos jsme do soutěže přidali novou kategorii, která ocení dlouhodobé budování reputace. Přihlášeny mohou být projekty, které se minimálně po dobu tří let snažily o změnu reputace společnosti nebo posun vnímání značky a mají za sebou v tomto směru prokazatelné výsledky. Současně jsme pro všechny přihlašovatele připravili praktický manuál, jak správně napsat přihlášku do soutěže, který najdou na novém webu,“ říká Anna Balíčková, členka výkonné rady APRA, která za soutěž zodpovídá.

I letos bude projekty posuzovat zhruba 60 expertů na komunikaci, kteří budou rozděleni do sedmi odborných porot. V čele každé poroty bude stát předseda z řad významných zadavatelů. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 20. června na galavečeru v holešovickém DOXu. Trofeje si při něm převezme absolutní vítěz ročníku napříč kategoriemi, který získá cenu Grand Prix. Oceněna bude též PR osobnost roku. Na rozdíl od minulých let nepůjde o cenu za celoživotní přínos, ale za významný počin v loňském roce.

O vizuální identitu letošního ročníku se postarala agentura Boomerang, agentura Insighters zase zajistí komunikaci na sociálních sítích. Partnerem 19. ročníku je Marketing & Media.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále