Druhý ročník soutěže Agentura roku, kterou pořádá Marketing & Media, oslovuje úspěšné agentury. Mají možnost nominovat také Talent roku a Nejlepšího marketéra.
V plném proudu je druhý ročník soutěže Agentura roku, již vyhlašuje časopis Marketing & Media. Po ověření a protřídění nominací zůstalo na seznamu úctyhodných 67 agentur, které již minulý týden obdržely pozvánky do dalšího kola soutěže.
Pokud agentury své nominace využijí a budou chtít pokračovat v klání do druhého kola, MAM jim do poloviny ledna zašle soutěžní dotazníky. Na jejich vyplnění budou mít agentury čas do 31. ledna. Zároveň mají možnost nominovat nadějné mladé kreativce do 26 let věku do kategorie Talent roku a kandidáty ze strany zadavatelů do kategorie Nejlepší marketér.
Do 28. února pak bude probíhat hodnocení ze strany odborných garantů soutěže, mezi nimiž je stejně jako loni Atmoskop.cz, Asociace společenské odpovědnosti, Havel & Partners a Behavio. Výzkumnou agenturu Nielsen ve 2. ročníků nahrazuje ResSolution Group.
V březnu hodnocení převezmou poroty soutěže, jejichž složení MAM představí v průběhu ledna. Nejdříve proběhne online evaluace, během druhé poloviny měsíce se porotci sejdou k osobním diskusím a hlasování.
Shortlisty v jednotlivých kategoriích MAM postupně představí v polovině dubna. Slavnostní vyhlášení výsledků je předběžně naplánované na 16. dubna. Další informace k soutěži najdete na webu agenturaroku.mam.cz. Účast ve druhém kole je letos zpoplatněná, ceny jsou rovněž uvedeny na webu Agentury roku.