Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

A zbyly jen čtyři. Koho poslaly hlasy čtenářů do semifinále Souboje spotů?

© MAM

V soutěži o nejlepší reklamu roku 2023 jsme mohli sledovat napínavé čtvrtfinálové duely. Postoupil váš favorit?

Semifinálové hlasování:

Fortuna ti přeje (Fortuna) vs. S dobrou energií dokážete víc (E.on) – hlasujte zde

Reklama
ČEZ

Pojďme si naproti – Stojí za to vycházet si vstříc (ČSOB) vs. Zacvičili jsme s cenami (Penny) – hlasujte zde

Turnajový pavouk a pohled na semifinálové dvojice Souboje spotů

V souboji o titul, který je dle slov některých odborníků cennější než hokejový Stanleyův pohár (jména odborníků neprozradíme), zůstávají čtyři poslední spoty. Do semifinále zamířily díky vašim hlasům spoty pro Fortunu, E.on, ČSOB a Penny.

Spot Fortuna ti přeje od Leo Burnett (Publicis Groupe) si poradil se spotem Orea Hotels. Dále jste také poslali reklamu S dobrou energií dokážete víc od VCCP pro E.on, která získala více hlasů než spot Vodafonu s Martinem Hofmannem v hlavní roli. Druhou semifinálovou dvojici utvořily spoty Pojďme si naproti – Stojí za to vycházet si vstříc (ČSOB) od agentury Zaraguza a Zacvičili jsme s cenami (Penny) agentur Wilhelm Kinga a Hullabaloo.

A jak dopadly čtvrtfinálové souboje řečí čísel?

Fortuna vs. Orea Hotels
E.on vs. Vodafone
ČSOB vs. ČAP
Penny vs. České dráhy

Semifinále proběhne hned 4. ledna, blížíme se neúprosně do finiše.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)