Reklama
Megaboard

Na Epice uspěly This Is Locco a Jandl marketing

Globální soutěž kreativity Epica Awards, kde kampaně hodnotí novináři, ocenila hokejovou mrkev a novou definici lásky.

Už 36. ročník globální soutěže kreativity Epica Awards, kde kampaně hodnotilo na 150 odborných novinářů, vybrala ty nejlepší práce. Díky počtu získaných ocenění se agenturou roku v soutěži stala McCann New York a sítí roku McCann Worldgroup, pod níž spadá 26 oceněných projektů, z nichž pět dostalo zlaté trofeje a tři Grand Prix.

České agentury se sice letos do finále nedostaly, uspěly ale ty slovenské, které měly na shortlistu celkem dvanáct zástupců.

This is Locco zabodovala hned čtyřikrát a získala stříbro (v kategorii Retail Services) a dva bronzy (Media Innovation – Alternative Media a Brand Content – Product & Brand Integration) za projekt „Hokejová mrkva“ pro slovenský Kaufland, s nímž už bodovala na festivalu Golden Drum, kde byla oceněna jako Nezávislá agentura roku.

Úspěch Slovenska pak ještě doplnila agentura Jandl Marketing, která na Epice získala stříbro v kategorii Public Interest – Gender Equity za projekt Nová definice lásky pro značku Absolut. Ta už se mimo jiné dostala i na shortlist soutěže Gerety Awards.

Kompletní výsledky soutěže Epica si můžete projít zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále