Globální soutěž kreativity Epica Awards, kde kampaně hodnotí novináři, ocenila hokejovou mrkev a novou definici lásky.
Už 36. ročník globální soutěže kreativity Epica Awards, kde kampaně hodnotilo na 150 odborných novinářů, vybrala ty nejlepší práce. Díky počtu získaných ocenění se agenturou roku v soutěži stala McCann New York a sítí roku McCann Worldgroup, pod níž spadá 26 oceněných projektů, z nichž pět dostalo zlaté trofeje a tři Grand Prix.
České agentury se sice letos do finále nedostaly, uspěly ale ty slovenské, které měly na shortlistu celkem dvanáct zástupců.
This is Locco zabodovala hned čtyřikrát a získala stříbro (v kategorii Retail Services) a dva bronzy (Media Innovation – Alternative Media a Brand Content – Product & Brand Integration) za projekt „Hokejová mrkva“ pro slovenský Kaufland, s nímž už bodovala na festivalu Golden Drum, kde byla oceněna jako Nezávislá agentura roku.
Úspěch Slovenska pak ještě doplnila agentura Jandl Marketing, která na Epice získala stříbro v kategorii Public Interest – Gender Equity za projekt Nová definice lásky pro značku Absolut. Ta už se mimo jiné dostala i na shortlist soutěže Gerety Awards.
Kompletní výsledky soutěže Epica si můžete projít zde.