Soutěž Effie ocení ve čtvrtek globálně nejefektivnější kampaně. „Dá se vyhrát se silným lokálním insightem a nemusí jít o kampaň s obrovským rozpočtem,“ uvádí v rozhovoru pro aktuální vydání MAM Jakub Hodboď z Ogilvy, porotce letošního ročníku.
Už zítra, ve čtvrtek 7. prosince, představí světová Effie vítěze soutěže Global Best of the Best. Co nejefektivnější marketingové a komunikační projekty světa spojuje? „Všechny přihlášené projekty si dávaly záležet na datech a dokazování výsledků, používaly ekonometrické modelování. Byla radost to číst. Oproti tomu v Česku se občas o data pořád bojuje,“ upozorňuje jeden z porotců letošního ročníku Jakub Hodboď, globální šéf strategie Ogilvy Social Lab, který zároveň vede strategické týmy české Ogilvy a VMLY&R.
V rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media – celý článek si přečtěte zde – také radí českým agenturám, jak se mohou v globálních soutěžích prosadit a dává tipy pro přípravu přihlášek.