Globální kreativní soutěž Epica hodnocená novináři dnes předá zlaté a Grand Prix trofeje. Slovenské agentury mají 12 šancí.
Globální kreativní soutěž Epica, v níž práce hodnotí 150 odborných novinářů, bude dnes online přenášet vyhlášení vítězů zlatých trofejí a Grand Prix. Zatímco vloni mělo Česko dvě nominace (Universal Production Partners a VCCP Prague), letos se místní agentury neprobojovaly. Fandit ale můžete slovenským agenturám, které mají hned 12 želízek v ohni. Přenos začíná dnes v 19:00 a sledovat ho můžete zde:
Epica pak po rozdání nejvyšších cen zveřejní i přehled vítězů bronzových a stříbrných ocenění. Z pohledu zemí je s počtem nominovaných prací nejúspěšnější Kanada následovaná Německem, Francií a USA. Za sítě se dařilo Publicisu, McCann Worldgroup, Dentsu, VMLY&R a Wunderman Thompson.
A jaké slovenské agentury budou napjatě očekávat výsledky?
This is Locco je ve finále čtyř kategorií s projektem Hokejová mrkva pro slovenský Kaufland, s kterým už mimo jiné uspěla i na Golden Drum nebo ADCE. Dvě šance má Jandl marketing – s novou definicí lásky pro Pernod Ricard a s kampaní Útěk pro neziskovou organizaci Plamienok. Druhá jmenovaná už si například odnesla bronz z Gerety Awards. Rovněž dvě šance má Ogilvy Istropolitana s projekty pro neziskovou organizaci Magna. První je kampaň „Prežili?“, která měla rovněž shortlist na ADCE, druhá pak práce Seismická notifikace vytvořená ve spolupráci s deníkem SME.
Po jedné nominaci mají agentury Free Andy, ta za projekt nezničitelné vlajky pro Dúhový Pride, a MUW Saatchi & Saatchi s kampaní #rešpekt pro Slovak Telecom, která už má Grand Prix z Flema Media Awards. Wiktor Leo Burnett má „zářez“ s vlastním projektem Mapa slovenského Instagramu, jímž propagovala svůj nový tým Data on steroids. A bratislavský Triad je na shortlistu s projektem pro neziskovou organizaci Dobrý Anjel, která „roztáhla svá křídla“ i nad rodiny, v nichž někdo trpí roztroušenou sklerózou.
Kompletní shortlist prací Epica Awards si můžete projít zde.